Jalan jalan :) Part 1


Hai Hai blogger ! Korang semua sihat ? Err, sihat. Alhamdulilah. :)
Harini aku nak cerita pasal apa erk ? Pasal.,,, Hmm, pasal apa apa jee. Haha
Btw, gambar ni diambil time kitaorang lepak kat Taman Botani dan secara kebetulan jee.

Okay, macam ni ceritanya. Err, aku ingat hari jumaat. Tarikh 28.09.2012.
Kitaorang ada kelas tambahan tapi rupanya tak. Kelas tambahan untuk lelaki jee.
Haiyooo, sabar jelaaa. Dzzzz
So, aku dengan wanie tak jadilah pergi sekolah.
Ehh, perg sekolah sekejap. Itu pun bagi adik aku duit belanja. Huhu

Pergi sekola sekejap, cari adik aku. Huhh, penat aku cari.
Pening kepala. Pusing sini, pusing sana. Macam apa dah. 
Lenguh kaki aku dah dengan cuaca yang panas time tuu. Walaweiii -,-
Tapi aku tetap cari jugak. Kesian adik aku nanti tak makan time rehat. Hehe
Cari, cari cari. Akhirnya jumpa pun. Lega sikit. *lap peluh*

Dah bagi duit belanja kat adik aku then aku blaaa lah tapi taktahu nak pergi mana.
Fikir, fikir. Sekali kitaorang pergi Taman Botani. Lepak situ. Tengok orang dating. Haha
Tengok tengok orang dating tetibe kawan aku lagi sorang datang. Kawan lama aku time aku form 3.

Hoho, kawan aku tuu namanya Hidayu. Aku ingat ada apa dia datang Taman Botanu rupanya sama jugak.
Nak dating. Haha, maklum laa pakwe dia pun ada kat Taman Botani tapi diaorang tak dating pun. 
Masing masing malu. Huahua xDD Ape seyh.

So, diaorang tak dating. Kitaorang pun amek laa gambar. Haha
Nak tengok tak gambarnya ? Kejap ea. Hihi
Jeng jeng jeng ! >,<

Wanie dengan Hidayu.

Akuuu :D



Aku dengan Wanie. Oren ! Oren ! Menyerlah woo. xD

Aku dengan Hidayu. Best Friend aku time form 3. :)

Pandang Tasik Botani yang indah ciptaan Allah. :)

Wanie !

It's me. :D

Hidayu ! 


Hoho, dah tengok kan gambar ? Agak berpuas hati tak ? 
Err, tak. Suka hati korang laa. Tuu masalah korang. :P
Hahaha, aku gurau jee. Korang jangan amek hati tau. Peace ! *buat muka comel*
Dah siap amek gambar, kitaorang pun balik laa rumah. 
Hari pun dah nak gelap time tuu. Masing masing balik rumah. Huhu

Okay laa, sampai sini cerita aku, awak awak semua. Hoho
Bubye. Assalammualaikum. :)







No comments: