Assalammualaikum. Hai blogger..
I'm back. So what your reaction? Hahaha, nothing right. 
Ehh, nopee laa. I can feel you so happy.. Right blogger? Hahaha
Okayy, aku dah start bercerita balik blogger kesayangan. Do you miss me blogger? 
Aku dah takde tempat nak luahkan lagi. Hati aku teramat sakit sangat sejak malam tadi.

Okayy, sebelum ni tempat aku luahkan kat twitter je tapi itu tak cukup memuaskan blogger kesayangaku. So harini aku dah aktif balik dengan blogger aku dan life story aku. Hehe :D
Aku dah start balik mencarut aku, mengarut aku, merepek aku, celoteh aku sorang2, bercerita sorang2 tapi dengan cara aku ni. Selepas tu apa aku rasa? Haha, i feel so happy. And i guess my tension freedom for a while. Wuuuuu~ so tired you know. Tired of what? Hmm, penat jaga hati orang sedangkan hati aku sendiri tidak terjaga. Penat mengalirkan airmata untuk orang yang kita sayang.

Selama ni aku luahkan kat twitter maki maki. Takde yang menenangkan hati aku.
So harini aku tergerak hati nak aktif balik kat blogger aku. Sebab apa aku aktif balik kat blogger. 
Because kat luar sana so many enemy, so many haters, so many stalker about me.
Erghhhh! this is my life. Not your bitch. You're so rude!

Blogger tempat aku luahkan perasaan sedih, nangis, gembira dan lain lain. So i never forget you my lovely blogger. Tapi tapi, aku cerita pasal life kat blogger time aku free je tau sayanggg. Ohh, yee. Lupe nak bagitahu blogger kesayangan, aku sekarang dah kerja tau. Hmm, time aku sekarang dah padat. Tak macam dulu menghadap awak blogger sayangg. So hope you understand me? Hahaha xD

Harini aku rasa happy and enjoy dapat luahkan pelbagai perasaan kat awak blogger. Saya harap saya akan berterusan menggunakan awak blogger. Pelbagai perasaan aku pendam selama ni. Sakittt dohhh! Sakit bangat! >,,< Buat masa ni, sampai sini jelaa cerita aku. Next time, aku sambung lagi cerita aku yang seterusnya yeaaa.. Cerita aku tak menarik mana pun, Feeling je lebih. Yee, memang feeling lebih because my heart is broken now :'(( Okaylah, babaiii blogger. Nnt sambung lagi k :)) ;D


P/s : Sudah sekian lama, aku tak post blogger aku. Harini panjang berjeler jeler aku bercerita :D

P/s : Hai kawan kawan yang melayari blogger. I'm back! Welcome back to blogger. Eceyhh! Ajet ajet aku ni. Hekhek xD

P/s : Aku tak sihat harini. Kene selsema, bersin, batuk2. What is this? Hmm, macam malas nak keje tapi kene keje jugak. Aku taknak menyusahkan orang. Hmmm :'(

P/s : Hahaha, ingat aku terasa dengan caption kau? Memang taklah. Kisah pulak aku woiii. Kau tu yang terasa lebih. Kau tu yang senak lebih. Hahaha, bongok kau bitch. Fuck you! Mohon terasa _|_

1 comment:

Unknown said...

Выбирай: индивидуалки Екатеринбург академический 50x50.org
Я еще та штучка!Приезжай ко мне в гости!Уютная квартира!Горячий кофе!Сладкий чай!Глубокий минет! Тугая попка!Влажная Киска!Упругое тело!Душевное спокойствие Сосочки торчком!-это ты можешь найти только у меня!фото именно мои,все указанные доп услуги указанные в анкете обсуждаю при личной встрече не по телефону!