2 Syawal

Nenek a.k.a Emak dengan acu.
Hihi, acu anak manja dengan mak :D

Ayu, acu, adik dengan aby.
Tema merah pink.

Ayu dengan acu.

Ayu, acu dengan aku :)
Aku pakai baju polkodotdotdot :D

Aku dengan acu :D

Aby, acu dengan ayit.
Haha, aby sempat sempat je menyebok nak bergambar jugak..

Ayu dengan ibu.
Ayu manja dengan ibu kayy. Hehe

Ayit dengan ibu.
Ayit pon manja dengan ibu.
Dialah satu satunya anak lelaki dalam keluarga :)

Aku dengan ibu :)

Yeahhh! Dapat duit raya :D

Yeahhh! Tahun ni masih dapat duit raya lagi.
Tahun depan belum tentu dapat duit raya lagi ke tak. Sadissss :'/

Ayit.
Ayit je yang ganjil raya kedua sebab dia nak sangat pakai baju raya warna oren. Haha :D
Ayit pon minat oren jugak. Sebok je ayit ni ikot aku xD


P/s : Aku saja baru nak upload gambar raya tahun ni punya. Hihi, time raya tak sempat nak upload sebab exam dah dekat. Ni aku upload gambar raya dah nak habis exam. Yeahhyeahhh! :D

No comments: