aku tak layan abg cina tuhh langsung .. malas ..nanti makin syok sendiri pulak .. ..



okeyy ! nie aku nak cerita pasal abg cina yang tak sedar diri !
benci pulak aku !
BENCI ! BENCI !
semalam aku tak tegur dia langsung ...
haiiiissshhhh ! buat geli je ...
setiap kali cina tuhh datang mesti chacha or piqah yang ambek order ..
aku tak ambek order lagi kalau cina tuhh ada ...
memang tak suke !
kalau aku ambek order msti dia tgok aku ..
sedangkan kalau aku lap meja pon dia tgok ...
macam mane lah cine tuhh oleh sangkut kat aku ...
macam mana nie ? ada idea tak ?
kalau ada idea cakap kat kita taw ! haha
#gedik sekejap ... :))
aku tak ada pape perasaan pon kat cina gemok tuhh ..
dia pulak yang ada perasaan ..
apewlaaa ... -,-
semalam aku pergi mane-mane ..
dia asyik tengok aku je ...
menyebok je ...
lepas tuhh hari tuhh dia boleh cakap dekat piqah yang aku nie awek dia ..
eeeeuuuuuuuuuwwwwww !!!
please ...
not my taste oke !

abg cina :
abg cina ... boleh tak jangan nak perasan ...
aku tak suke kau !
aku baru puji kau yang muke kau tuhh cute ...
dah macam beruk dapat hadiah ...
you body is so biggest ...
like animal ...
right ?
so jangan nak perasan ...
jangan sampai aku bersuare kat kau ..
dan kau pon terus terdiam ...
fade up pulak aku tengok kau ..
menyampah pun ada ...
hurmmm ,,, itu je aku nak cakap kat kau cina ...
kalau kau buat lagi ..
aku sepak kau kat situ jugak ..
penduli ape aku !
kau besar ke , kau kecik ke ..
i dont'care !


hurmmm ,, dah lah .. nie je story aku pasal semalam ...
yang hari ini belom buat lagi ..
otw nak update post baru ..
tunggu ea ... :))
bubye ..


No comments: