nervous ... result PMR dah keluar .. tomorrow ambek result ..



nervous nye esok keputusan PMR dah keluar ..
mintak-mintak dapat keputusan yang baik ..
insyaallah .. :DD
 mula-mula ingat nak tengok kat intenet so boleh la kerja jugak kan?
tapi fikir-fikir balik nak jumpa kawan sebab kawan tu nak pindah dah...
so, macam tak syok la jugak tak jumpa dia..rinduuuuuu...
selalu dengan dia kita orang borak-borak ...
story masalah ...
kongsi-kongsi cerita ..
dia banyak tolong aku ... 
hurmm ,, tapi  masalahnya chacha ngan piqah kata tengok je la kat intenet sebab kita dengan piqah nak beli baju..
haissshhh,,tengah confused nii....
kalau tak pergi sekolah nanti tak dapat jumpa kawan-kawan ,, kalau tak pergi kerja kesian kat chacha ngan piqah pulak ..
dah lah sabtu aku kena pergi kenduri..kalau aku check kat intenet bleh aku ngan
piqah beli baju..kalau esok aku tak datang mcm mne nak beli baju??
#hissshhhh,,confused betul la aku#
kalau korg ada cadangan ..
sila comment kat blog aku sama ada nak pergi kerja or pergi sekolah ambek result ...
hurmm ,, aku takut lah nak ambek result besok ..
piqah , makcik kedai semua dah takut-takut kan aku ..
adoiii ,, cmne nie ? dah lah aku nie jenis orang tak yakin pada diri sendiri ...
tadi kan piqah boleh cakap dengan aku ..
ayooootttt ,, besok dah kuar result ..
tak lulus nanti ..
hisssshhhh ! piqah nie .. 
cakap macam kita nii nak mati pulak ..
doakan kan yang tak baik nampak piqah nie ...
hurmmm ,, cepuk kang baru taw !
hahahaha !
okeyy ! aku rase berdebar-debar besok nak ambek result ..
hope dapat yang terbaik .. AMIN ..
korang doakan aku ea ? haha
tak sabar besok nak jumpe BFF aku ...
friend ! wait me oke tomorrow ...
i miss you friend !


bubye ... assalammualaikum ... :(
berdebar-berdebar ...

No comments: