time kerja semalam . dia suruh aku call dia ..



hurmmm ,, okeyy !
aku nak cerita pasal semalam ..
time aku tengah kerja tuhh ..
dia buat call me back ..
sebab sebelum tuhh aku ada msg dia pasal someone ...
hurmmm ,, aku call lah dia ...
nasib baik mase dia buat call me back tuhh ..
aku tak buzy .. aku tengah jalan-jalan dengan piqah dan chacha ...
hahaha ,, cari baju je berdekatan dengan kedai tuhh ..
butik baju kurung dan GT design ...
kita orang tengok-tengok baju je ...
nanti kalau dah gaji ..
nak beli baju sama .. huhu
semalam happy giller aku with chacha dan piqah ...
walaupon dalam satu mase tuhh aku tengah sedih sangat-sangat ...
fikirkan someone nie ...
tapi chacha dan piqah buat aku happy ..
so tension tuhh hilang lah sikit ...
cume aku semalam tak ada makan langsung ..
tak ada selera because thinking someone and thinking aku ambek result ... very scare !
hurmmm ,, berbalik pada cerita aku yang aku nak cerita pasal dia ..
okeyy ! semalam aku ada msg dia pasal seseorang nie ..
lepas tuhh dia tak balas ...
aku sabar je ...
then  tibe-tibe dia msg aku tapi buat call me back ..
hurmm ,, chooiiii !
dah lah time tuhh kredit tengah low ..
ahhhh ! lantak lah !
aku call dia jugak ..
kalau mati tuhh mean kredit aku dah habis ...
aku call dia tuhh ..
dia cakap kau kenapa cakap macam tuhh ?
dia tanye aku macam tuhh ..
zzzzz ,, mula-mula aku dengar suare dia , aku cakap nie sape ?
dia cakap lah yang dia *****
then aku cakap kenapa suare kau lain ?
dia cakap dia demam ...
hurmmmm ,,, dalam hati aku kesiannye dia ..
mesti selsema ..
dia asyik selsema je sebab dia ada resdung ...
macam aku ...
dah ! sambung cerita aku pasal dia ...
aku jawab memang betul kan ?
kau pergi bandar dengan dia ...
dia cakap mana ada ...
dia cakap dia tak pergi mana-mana lah semalam ..
aku cakap tak payah nak tipu lah ...
BUDAK TUHH cerita kat blog ...
hurmm ,, dia tetap cakap dia tak ada pergi mane-mane semalam ...
dia cakap dia pergi bandar cume minggu lepas tuhh je ..
hari selasa tuhh aku pergi bandar ..
kalau kau tak caye , kau tanye lah kembar dengan apis ..
aku cakap okeyy !
then aku cakap hurmmm ,, kalau betul , cmne ?
dia cakap tak betul lah ..
dia tipu ...
yang kau nak tuduh-tuduh aku kenapa ?
ape bukti kau ?
aku cakap memang aku tak ada bukti ...
tapi kalau dah dia cerita kat blog tuhh ..
sape lagi ? bukan kau ?
bukan kau ke superman dia ?!
sial !
then dia cakap bodoh-bodoh je ...
aku cakap ape yang bodoh ?!
dah kenyataan ...
kau superman dia ...
tibe-tibe panggilan mati sebab kredit aku habis ..
adoii ,, time macam nie lah kredit habis ...
aku bangun terus ambek wallet then ambek duit , isi topap kat se7en up ..
aku isi topap , aku tepon dia balek ..
aku cakap sorry tadi kredit habis ...
dia cakap yela ...
sambung cerita tadi ...
aku cakap betul kan ?
kau jawab jujur je ..
aku tak marah lah ...
aku dah cakap macam gitu pon dia still tak nak ngaku ..
dia cakap dia tak pergi mana-mana lah semalam ..
aku demam so tak keluar lah ...
hurrmmm ,, aku dah malas nak cakap lagi ..
aku cakap suke hati kau lah tak nak ngaku ...
hurmmm ,, aku diam je ..
aku cakap dengan chacha ...
lepas tuhh dia mati kan panggilan ...


beberapa jam kemudian ..
aku msg dia ...
betul ke kau tak ada pergi bandar semalam ?
lepas tuh dia cakap ''lantak kau lah nak caye ke tak''
hurmm ,, then aku cakap habis yang dia cerita tuhh pasal sape kalau bukan pasal kau ?!
lepas tuhh dia cakap ''aku sorang je ke member lelaki dia ?
banyak lah .. bukan aku sorang je ...
lagi satu , dia buat macam tuhh maybe dia nak jeles kan kau jela ...
then aku cakap huurmm ,, yela ..
maybe kot ...aku cakap macam tuhh , aku terus tukar topik ... malas nak cerita..
dalam hati berkata :
 tapi pasal supermann tuhh ..
memang confirm lah pasal kau ...
tak ada orang lain selain kau lah ...
aku cakap dalam hati je ..
tak cakap dengan dia pon ...
tapela , dia tak nak ngaku ..
aku tak nak push dia sangat ...
aku sabar je ...
aku tak nampak tapi yang maha pengetahui nampak ..
iaitu allah ... allah maha berkuasa atas segala-galanya ...
nvm , forget it ... :')
hurmm ,, bubye

assalammualaikum ...













No comments: