i dream you ..


nampak tak gambar atas tuhh ?
okeyy ,, teruk kan muke ..
aku letak pic tuhh sebab .. urmmm ..
nak bagi tajuk ,, why until now i cannot forget you ?
haiisshhh ! saya pelik lah ..
kenapa sampai sekarang saya tak boleh lupakan kan awak ...
even , saya dah tak contacts awak ..
saya dah tak ambek tahu pasal awak semua ..
semua saya dah buat ..
tapi tetap tak boleh ... 
kenapa ?




urmmm ,, dah lupakan yang atas tuhhh ...
gambar baru pulak ...
gambar orang tengah tido kan tapi tengah mimpi ...
saya bagi tajuk i dream you ...
okeyyy ! tajuknya saya mimpi awak ...
nak tahu sebab ape saya bagi tajuk tuhh ?
urmmm ,, beberapa hari ini saya asyik mimpi kan awak je ..
kenapa erk ?
ada benda yang telah berlaku ke ?
ke saya yang rindu kat awak ...
haiiiishhhh ! kenapa permainan mimpi awak bermain di kepala saya sejak akhir-akhir ini ?
kalau permainanan mimpi lain tape jugak ..
tapi nie tak .. kenapa mesti awak yang muncul dalam mimpi saya ...
tolong lah ,,, keluarkan awak daripada mimpi saya ...
saya taknak awak muncul dalam mimpi saya ..
saya nak lupakan kan awak ...
saya nak mulakan hidup baru ..
saya nak cuba hidup tanpa awak ...
tapi jangkaan saya salah ...
saya dah cuba tapi nampaknya tak boleh ...
saya dah tak contacts awak semua segala bagai ...
 tibe-tibe awak muncul dalam mimpi saya ..
and jadi sampai sekarang saya tak boleh lupakan awak ...
pening lah kepala saya ...
urmmmm ,,,, nak tahu saya mimpi awak ape  ?
japp ,, saya bagi example pic okeyy ...

#hah ! nie mimpi saya dengan awak ...

kenapa mimpi ini yang keluar ?
kenapa tak mimpi yang keluar yang boleh membuat kan saya benci kan awak ...
awak , kenapa awak muncul dalam mimpi saya ?
tolong lah pergi dari hidup saya ...
saya terseksa awak ...
adakah mimpi tuhh ada maknanya ?
ada ke makna dalam mimpi saya tuhh ?
#i think so ... will not happen again ..
because you have someone people loved you ...
right ?
okeyyy ! maybe tuhh semua cume permainan mimpi ..
tak payah lah fikir sangat ..
tapi saya taknak mimpi tuhh berulang lagi ..
tolong lah ..
awak , saya nak awak keluar dari mimpi saya taw ...
lagi membuat awak dalam mimpi saya ..
makin kuat cinta saya dan sayang saya terhadap awak ...
so , tolong ...
go out in my dream ...
saya taknak mimpi awak lagi ...
nie bukan sekali saya mimpi awak ..
dah banyak kali saya mimpi awak ..
tiga hari berturut-turut saya mimpi awak taw ...
urmmm ,, dah lah !
lupakan keyyy ....
btw , mimpi saya bersama awak tuhh ,, membuat kan saya happy awak ..
hehehehehe ... best loving with you ...
dah bubye ...



assalammualaikum ... :-)






No comments: