third day go to school .. zzzzzzz~




okeyy ! third day aku pergi sekolah ..
mean hari ini lah aku pergi sekolah buat kali ketiga ...
nampak tak gambar kat atas tuhhh ?
dah tengok ? 
sebab ape aku letak gambar macam tuhh ?
sebab dalam satu masa ... 
ada sedih , ade gembira ...
urmmmm ,,, nak aku cerita mane satu dulu ?
happy or sad ?
apa pilihan korang ?
zzzzzzz ,,, aku pilih yang happy dulu ea ...

okeyyy ! meyh sini aku cerita ..
cerita gembira aku ..
yeah ! hari ini aku dah dapat kelas ..
dengar ! aku dah dapat kelas ...
dah tak duduk kat surau lagi ...
sakit pinggung aku duduk kat lantai je taw ...
after this , aku duduk kat kerusi pulak ..
ada meja ... then belajar macam biasa ..
hahahaha ... dah !
tuhh je cerita gembira aku ...
just got the room class ...
tak best mane pon .. huhuhu ...


yow ! aku nak cerita sedih aku pulak ...
alololo ,, sedihnya aku hari ini ..
sebab ape ?
sebab tak dapat bersama dengan BFF lama aku ..
alarh ... not fair ...
aku dah tak sekelas dengan kawan lame aku dah ..
semua dah berpecah dan semua dah berpisah ...
kenapa ?
cikgu nie tak adil lah ...
orang lain result nya lagi teruk tapi kenapa dapat kelas atas pulak ..
sedangkan kawan saya lebih baik resultnya daripada dia orang lain ...
tak adil ! cikgu nie tak pandai pilih betul lah ...
nie yang nak marah nie ...
urmmm ,, tak semua lah yang berpisah ..
balqis sekelas dengan aku ...
BFF aku .. 
nana pon sekelas dengan aku sekali ..
kita orang duduk tiga orang dalam satu meja tuhh ..
hahahah ,, awesome kan ...
nasib baik dapat sekelas dengan balqis .. hehehe
kalau tak ,, aku tak ada kawan lah dalam kelas ..
kawan aku yang lain ,, tolong lah ,,,
mohon masuk kelas aku ...
nanti kita dapat bersama lagi ...
nak mohon tuhh ,, jangan lupa pulak ..
bagi sebab yang munasabah ..
yang cikgu boleh terima ...
okeyyy kawan ...
hahahahha ,,, buat terbaikkk taw kawan ...
hihihihi (^^)


lagi ? ape nak cerita erk ?
urmmmm ,,, -,-'
zzzzzzzzz ,, hah !
aku tahu ..
urmmm ,, korang nak tahu tak tadi kan mase rehat ...
semua budak form 4 ambek buku teks ..
giller bapak .. ramai !
terus serbu semua kelas ambek buku ...
satu bilik tuhh penuh ...
urmmm ,, okeyy !
mase aku tengah cari buku ramai-ramai orang tuhh ...
ada seorang lelaki nie tengok kan aku ..
aku perasan taw ...
aku tengok kan dia balek ...
dia tengok aku , aku pon tengok dia ...
then aku cakap ''kau pehal tengok2 aku ?''
hahahah ,, dia ketawa pulak ..
sengal ...
taknak begang pulak aku ...
adoiii ,, kau nie ...
buat aku malu je kat tengah-tengah orang ramai tuhhh ...
kang aku bagi buku setebal-tebal kat depan aku nie bagi penampar kat muke kau baru taw ..
woaahhh ! sedap je ...
pipi merah je kan ...
hahahaha ,, sudah2 !
lepas aku cakap macam tuhh ,, aku sambung lagi cari buku ..
gggggrrrrrr! dia boleh tengok lagi ...
adoiii ,, lantak kau lah ...
janji aku dapat cari barang yang aku nak ... -,-


okeyyy lah ! dah itu je cerita aku buat kali ketiga aku pergi sekolah ...
lepas ini ,, dah start belajar pulak kat kelas ..
kalau ada cerita lagi ... nanti aku story kat blog keyy ...
hehehehe ,, bubye ...

assalammualaikum ... :-D



No comments: