aku tak ada suara ... sakit tekak .. adoiiiyaiii ...


hai blogger !
aku sakit tekak sampai tak ada suara ...
semalam mase sambut maulidur rasul .. suara aku ada lagi ...
urmm ,, besoknya hari khamis mksudnya hari ini ..
aku terus tak ada suara ..
suara aku bertukar jadi lain ...
suara aku jadi besar ...
adoiiii ,,, cmne nie ?
malunya aku nak datang sekolah ...
dengan suara aku macam nie ..
hurmmm ,, mase aku sampai sekolah je ...
semua orang tanye kenapa dengan suara aku ?
zzzzzz ,, aku cakap aku sakit tekak ..
suara aku dah hilang dan bertukar jadi suara besar ..
garau siot ... errrr ,, =,=
demam aku makin terok ke , makin baik ?
zzzz ,, malu !

hurmmm ,, mule2 sampai sekolah then beratur ...
kawan aku yang lain tanye aku ...
lepas tuhh dah masuk kelas ..
budak2 lelaki kelas aku pulak ...
errrr ,, malunya aku nak jawab ..
tapi aku jawab jugak ...
aku jawab tekak aku sakit lah ...
lepas tuhh kan budak2 lelaki boleh cakap suara aku macam lelaki ...
zzzzzz ,, bengangnya !
setiap kali aku cakap , suara aku kuat lepas tuhh besar ...
tak boleh di cover ... nak bisik2 pon tak boleh ..
dengar jugak .. cishhhh ! ape siot ...
ermmm ,, lepas tuhh kan bila aku cakap dengan sesape ...
budak lelaki ejek aku ...
cakap hoi , suara besar !
cakap perlahan sikit lah ..
then nanti dia orang ikut gaya suara aku ...
errrr ,, aku tahu lah korang tak ada suara macam tuhh .
hahahaha ,, tuhh namanya belum matang lagi ...
ceyhh ! tak ada kena mengena langsung ...
tapi dah memang betul lah suara aku lagi besar daripada lelaki ...
pelik je kan .. hahaha ..
agaknya macam tuhh agaknya bila perempuan jadi lelaki ..
suara jadi besar .. mungkin diubah suai ...
kalau lelaki jadi perempuan ..
suara jadi perempuan tapi tak sepenuhnya ..
setengah je kot ...
jadi alah-alah pondan .. hahahaha ...
eeeeuuuwwww ! geli pulak aku tengok alah-alah pondan nie ..
kembang tekak aku tengok ...
hurmmm ,, mengubah segala pemberian allah ..
tidak bersyukur ..
tak baik tau semua tuhh ...
haram dari segi hukum islam ...
jangan lakukan tuhh ..
perbuatan terkutuk ...


ermmmm ,, suara aku jadi besar kan ..
cikgu sa'an cakap suara aku sedap harinie ..
tukar baru .. hahahaha ..
gelak aku .. xDDD
tak boleh blaaa siot cikgu nie ....
aku cakap mana ada cikgu ...
saya  sakit tekak lah cikgu ...
haishhh ! cikgu nie buat aku gelak je ..
aku dah lah ketawa , suaranya jadi besar ..
dah macam ape dah .. hahaha ..
dah2 ! cukup ! stop laugh ,..
okeyyy lahh ,, itu je cerita aku ...
hrmmm ,, mintak2 tekak aku nie cepat baik ....
doakan cepat baik tau ...
malu aku menanggungnya .. zzzzz~
cepat demam aku baik ..
cepat sembuh ! ermmm ,...

dahh lahh ! bubye ..
assalammualaikum ....










No comments: