sambut maulidur rasul ... xDD


ha , hai blogger !
aku nak cerita pasal sambut maulidur rasul ...
best giller ! awesome !
even mase tuhh aku masih demam lagi tapi aku kuatkan diri ...
demi kawan-kawan ... <3 <3
kawan-kawan aku miss aku sampai asyik call aku je esok datang sekolah tak ?
tanye soalan yang same je .. penat aku menjawabnya ...
zzzzz ... tapi aku suke ! >,<
hurmmm ,, okeyy ..
pasal sambut maulidur rasul tuhh ...
errrr ,, nak cerita nie ..
nak dengar tak ?
hahaha ,, ceyh ! gitu pulak ... ^,^
lol ,, okeyy2 .. aku cerita ...
hurmmm ,, mule2 pergi sekolah dengan adek aku ...
budak belah petang pergi sekolah sesi pegi .. maulud kan ..
sampai sekolah macam biasa lah ...
jumpe nana dengan balqis dekat parking motor ...
happy sangat ! macam dah lame tak jumpe dia orang .. hahaha
jumpe boleh peluk2 pulak .. ape seyh ! macam orang giller .. T_T
lepas peluk2 tuhh ,, kita orang pergi dewan ..
beratur lah kejap kan ...
hurmm ,, mase aku ngah beratur kan ..
semua orang pandang aku ..
pandang aku sambil panggil nama aku then ita orang bersalaman ...
aku pon panggil nama kawan-kawan aku ...
hehehe ,, btw thanks friend sebab ingat aku .. hihihi
dah siap bersalaman dan bertegur sapa , aku terus pergi depan ...
sorang lagi pulak tetibe cakap i miss you kat aku ..
HOHOHO  , terharu aku dengar ...
tassya ! i miss you too .. cewahh ! xDDD
#bergurau je
dah2 ! stop kidding ... gelak aku ... hahah .. :DD
okeyy ,, lepas beratur ..
kita orang pergi padang ..
berkumpul semua kelas ... dengan kain rentangnya  ,,, bunga mangga dan hiasan2 barang ...
#kalau ada yang buat hiasan2 barang tuhh ...
kalau kelas aku ,, dia orang bungkus gula-gula then letak dalam satu bakul ..
nanti bila nampak cikgu bagi gula-gula tuhh ... HOHOHO
semua kelas dah berkumpul ...
kita orang snap pic kejap ..
hahaha ,, sempat pulak .. alahaiii ... 
#sempat2 kan .. ;-))

-kain rentang kelas aku-
#errr ,, biasa2 je ...

-balqis dengan nana-
#comel >,<

-aku dengan balqis-
#BFF <3 ^,^


-kawan baik aku-


-budak kelas aku-


-comel-
#peace >,<

lepas snap pic ,, kita gerak marhaban kejap .. ronda sri medan kejap ..
separuh jalan ... nanti pusing balek ...
time tengah marhaban jalan-jalan tuhh cikgu kat simpang-simpang tepi jalan then kita orang bagi gula-gula ...
best tau ! best sangat-sangat .. :-DD
dah ronda , patah baik semua ...
dah sampai sekolah .. hahaha ..
#real betul cerita ... 
bila dah sampai sekolah tuhh ,, semua pelajar berkumpul kat dewann ..
tapi aku dan kawan-kawan aku berkumpul kat kelas ... kelas aku dan kawan-kawan aku ... :-)
sampai kelas je terus duduk .. penat !
lepak lah ! jalan kejap je dah penat ... apewllaa .. :PP
hehehe ,, sampai kelas pulak ..
kita snap pic lagi dengan kekawan aku yang lain ...
hahaha ,, ape lagi ...
giller snap .. cewahhh ! n_n
kita orang snap pic nie ... >,<

-ain , aku dan balqis-
#comel je .. hahaha

-ain dan nana-


-ain , nana dan balqis-
#kekawan

-all my friend-
-ain , nana , balqis dan aku-
#actually ada lagi friends aku ..

-ain , aku dan balqis-
#peace yo !

-opie dan balqis-
#sweet ,, kawan aku jugak .. >,< auuwwww !

-aku dan ain-

-
-zaimah dan aku ..
#hahaha ,, sweet .. ^,^

-syera dan aku-
#smile .. :-)

-yeah ! nie BFF aku-
-Nurul Balqis-
#cantik kan dia ! sweet !
#like this picture so much ! :-DD

kita kat dalam kelas dengar ceramah sambil-sambil tuhh .. hohoho ..
#terbaikkkk  lah .. ^o^

hurmmm ,, nak tahu tak mase kita tengah dengar ceramah tuhhh tetibe dengar suare
iwana tengah berzanzi ....
errrr ,, giller bafak ! terbaikk lah !
gempak satu bangunan sekolah nie .. hahahaha :-DD
kuat siot ! riuh ! hahahaha
hurmmm ,, lepas tuhh menyampaian hadiah ..
kelas sape yang menang buat hiasan cantik ..
hohohoh ,, kelas aku tak menang pon ..
#dengan banggenya .. hahaha ..

hurmmm ,, lepas penyampaian hadiah ..
terus balek ... 
start motor , gerak then dah sampai rumah ..
hahahaha ,, bertuah betul ..
#cerita nak real je aku ... ape seyh .. hahahaha

dah lah ,, sampai situ je cerita sambut maulidur rasul tuhh ...
okeyy ,, bubye !
assalammualaikum ...







No comments: