rindu~~



hurmm ,, hai blogger !
hari ini mood aku tak baik .. 
errr ,, bukan hari ini je ..
daripada semalam mood aku tak baik ..
nak tahu sebab ape ?
zzzz ,, aku dah tinggalkan adik angkat kesayangan aku ..
sebab ape ? hurmmm ...
sebab dia tipu aku !
nak tahu tipu ape ?
okeyy ,, meyh sini dengar aku bercerita ..
macam gini ceritanya ..
okeyy , mase hari rabu tuhh adek angkat aku call aku ...
aku angkat lah .. aku berbual-bual dengan dia ..
happy sangat mase tuhh ...
mase tengah berbual-bual tuhh .. aku cakap dengan dia ...
adik cari lah kakak angkat baru ... 
dia cakap taknak , taknak ..
nak akak jugak ..
#terharu aku dengar dia cakap macam tuhh ... >,<
aku tetap cakap '' cari je penganti baru'' #saje nak test dia .. hukhuk
dia tetap cakap taknak ..
nak akak jugak .. faham ...
hurmm ,, aku pun cakap lah ..
yelah .. hah ! akak ada calon akak angkat untuk adek ..
sape tuhh erk namanya ..
ada namanya kat wall adek ... adek ada main commet kat situ dengan dia ...
sape erk nama dia ? kejap , akak ingat balek ..
hah , nama dia nisa alia ...
#ingat ingat lupa .. ==''
lepas aku cakap macam tuhh ,, dia tetap cakap taknak jugak ..
aku pun cakap yelah yelah .. 
#gembira akak dengar adik cakap macam tuhh .. :-)) kembang sekejap ..
tapi aku sambung balek ..
aku cakap ,, tapelah .. pergi je jadikan dia akak angkat adek ..
kalau adek taknak ,, nanti akak tolong cakap kat dia ea ..
tau2 ... akak tolong lamarkan untuk adek .. ceyh ! :D
nanti akak add dia then tanye dia ... okeyy2 ..
dia pun terus cakap .. alah alah ,, taknak lah ... hurmmm ...
aku cakap ,, akak buat je esok .. ehehehe
hurmmm ,, berbual-berbual ...
lama giler berbual dengan adek angkat aku ..
takkan aku lupa disaat itu .. ceyh ! jiwang pulak .. :D
aku berbual dengan dia sampai aku nak balek rumah dah .. 
sebelum tuhhh aku kat rumah nenek aku ... dan aku nak balek rumah aku ...
naik motor je .. eceyhhh !
berbual sambil bawak motor ..
ehehe ,, mase dah nak tutup panggilan tuhh ..
dia nak kiss .. aku cakap yang aku malu lah ..
ada adek akak lah ... 
dia cakap .. alarh ,, boleh lah ...
aku cakap kejap ea ?
tunggu adek akak dah pergi .. 
huh ! adek aku kat belakang .. aku suruh dia jalan dulu ...
adek aku dah jalan ..
hehehe ,, aku bagi lah dia kiss ...
muahhhhxxxx untuk adek ...
ehehe ,, suke dia ! then dia nak lagii ... 
nak lagi .. alarh ,, akak tengah bawak motor nie ..
dia cakap boleh lah ,, lagi satu je ..
aku pun bagi lah lagi ...
untuk adek kesayangan aku nie .. muahhhhhxxxx ! :*
dah tutup pangilan ... 


keesokan harinya : hari khamis ..
aku balik sekolah je terus online ... hehehe .. biasa lah tuhh ...
aku online je terus add nisa alia tuhh ...
dah add dan dia pun terima ...
dah terima ,,, aku tanye dia ..
aku message dia macam nie mule-mule ..
aku beri salam ..
then dia jawab w'salam ...
then nak tahu aku tnye ape ?
errr ,, aku tanye nie akak angkat ain ea ?
straight to the point aku tanye macam tuhh ..
padahal aku tak tahu ape-ape cerita ..
then dia cakap yup ..
saya akak angkat dia ... kenapa ?
aku pun cakap lah .. ouh ..
tak ada pape .. okeyy ..
bagos lah .. w'salam ..
zzzz .. terguris hatiku mase tuhh .. #terluka ... :(
mase tuhh dalam satu masa ,, aku tengah chat dengan adek angkat aku ...
dia cakap akak ..
aku cakap ape ?
dia cakap eleyh ,, macam tak tau pulak ..
errr ,, tuttt-tutttt aku terus balas ape ?
kita dah tak ada pape ..
w'salam .
macam gitu je aku balas chat dia ...
#geramnya ... 
then dia balas yelah ... jaga diri baik-baik ...
cari penganti adek yang lebih baik ..
lagi ape entah .. blaa blaaa~ =,=
terus terputus hubungan antara akak dengan adek angkat ...
hurmmm ,, aku sabar je ..
aku ingat dia serius dengan benda semalam tuhh ..
tuutttt-tuttt dah jadi akak angkat dengan adek angkat ..
tanpa pemberitahuan aku pun ... sedihnya ...
dia tipu aku ... aku tak dapat terima tuhh je ..
memang tak dapat ... sorry to say ...
walaupun aku masih sayang kat dia lagi dan dia pun nak peluang kedua ...
aku cakap kat kawan dia yang aku bukan taknak bagi peluang kedua tapi cukup lah sekali
aku kena tipu .. maaf lah adek .. :'(
maaf sangat-sangat ... 
akak cuma nak cakap yang akak memang sayang adek sangat-sangat ..
akak takkan lupakan adek , dimana jua akak berada ..
itu je akak nak cakap ... sekali lagi .. maaf ..

okeyy lah bubye ... 
assalammualaikum ...





No comments: