busy -,-



Holla Blogger ! 
okayy, perasan tak aku tak update post beberapa hari ini.
dzzz, takkan. dah tahu dah. ahahahak !
urmmm, sorry lah beberapa hari ini aku busy. aku busy dengan latihan kawad. 
penat. esok dah perlawanan kawadnya. fuh ! nervous noh !
takutlah esok. macam ape dah. haha
doakan kita orang semoga berjaya tau esok. huahua.
good luck semua ! :)
buat yang terbaik okay. untuk nama sekolah. hihihi
3 hari aku berkampung kat sekolah. pergi sekolah pagi tapi balik petang.
penat gegegegilaaaaa >,<
nak tahu buat ape ? kita orang kawad, kilatkan kasut. pehh ! kilat gilee kasutnya sampai boleh nampak muke aku.
hahahahaha, then gosok baju, kanji baju, memperkemaskan baju baju kita orang.
get ready untuk esok. :D 
sampai aku demam demam beb sebab kawad. urmm, macam mana ni, esok dah perlawanan kawad.
aku pulak demam. haish, demam ni. datang pulak menyerang aku.
eceyh ! tak baik lah cakap macam tu. dah Allah nak bagi kita sakit. takkan nak mengeluh pulak. tak baik.
urmmm, sabar jelaaaa. benda dah jadi. kan.
beberapa harini aku pun asyik tidur cepat je dan aku jarang online malam sekarang.
selalu aku online malam. zzzz, tak selalu lah kadang kadang je. kahkahkah.
aku tak online malam sebab aku tidur rumah nenek aku. so aku tak online malam lah. haha
kadang kadang aku online pun just tumpang online kat sekolah je. online curi curi. hihi
time untuk kawad. aku dah tak online lagi. zzz, kalau online pun, orangnya tak ada. 
sibuk dengan kawad. huhu :) terbiar je notebook aku.
hurmm, aku penat+demam+batuk+selsema. woah ! semua lengkap kan penyakit aku.
suara pun dah hilang. err, means bukan hilang lah. sengau suaranya sebab selsema dan batuk.
tekak aku pun sakit. aduiiyaiii !
urmm, okayy tape. redha jelaaa. 
ermmm, tak ada apa apa nak cerita. ini jela akhirnya.
akhir yang membosankan.
actually, aku ade banyak cerita tapi malas nak taip dan malas nak keluarkan balik isi isi kat dalam otak ni. hari ini otak aku tak nak memeras. so sikit jela cerita untuk hari ini. hehehe otak penat kan namanya. eceyh !
hrmmm, aku penat so tak ade semangat nak cerita. maaf yea. aku tahu blog aku ni membosankan. tak awesome mana pun blog aku ni macam blog blog korang yang cantik yang lagi lagi hot tu kan.
yes ! aku dah tahu dah yang blog aku membosankan. zzzz -,- tak payah cakap.
dah lah, aku nak rehat ni. kalau ada apa apa cerita lagi.
aku share kat sini lagi ea. 


okayy lah ! bubye !
see you next time. assalammualaikum. :D



No comments: