pertandingan kawad kaki PBSM 2012


-ini video kawad kaki PBSM kat tanjung labuh-


-Ahli Kawad Kaki PBSM-

-amek gambar dulu sebelum kawad- >,<

-Liza, Zaliha, Fiza-
-

-wanie-

-okay, ini komander aku-
-Nurul Izzyana-

-pengakuan hormat terima sijil-


-bersuke riang sekejap-
-hilangkan nervous- :DD

-dah lepas kawad, time untuk bersuka ria-
-snap pic- ^o^

-aku dengan Farah Nadia-
-twin adik angkat aku-
-nak tahu sebab ape aku cakap Farah Nadia tu twin adik aku ? hoho, sebab muke dia orang seiras-
-setiap kali aku tengok muke dia, mesti aku teringat kat adik angkat aku-

-Kak Salina dengan Kak Adeleha-
-comelkan dia orang. haha, memang comel pun. lagi lagi akak Adeleha. memang comel-
-Aku suke dengan akak Adeleha- =)

-ha, ni Fatin Farhana-
-ahaha, promote kasut pulak dah- xD

-check in kemasan baju-

-Wanie, Farah, Hafiza-
-tengah tengah tu twin adik angkat aku- xD

-suke, suke- x))

-comelkan semua, hahaha-

-piwit, awek cute. kahkahkah-

-like this picture-

-so sweeEEEEeeeet- >,<

-kak salina, kak adeleha dengan wanie-

-okay, ni aku, adik aku dengan Farah Nadia-
-comelkan kita orang ? ahaha -perasan-
-twin adik angkat aku- =>
-tetibe je akak fidah snap pic kita orang and kita orang pun terus pandai kamera- kahkahkah xD
-like this picture sampai lebam- ngek ^^v


-peace- ^^v

-aku dan Farah Nadia-
-comel, comel, comel sesangat-
-peace yoo !-
-jadi rapat dengan twin adik angkat aku-
-muke sebijik sama- hehehe

-yoo ! smile semua- :))




Hai Blogger ! what up today ? mood baik atau tak ? LOL
Mood aku baik je hari ni. alhamdulilah. :) 
okay, aku tak sekolah hari ini. kenapa ?
sebab aku ada penyakit M. 
nak tahu ape penyakit M ? hoho, Lu pikir lah Sendiri ! :P
urmm, btw aku nak story pasal kawak kaki pbsm semalam kat tanjung labuh.
alhamdulilah. semua sudah selesai dengan selamat dan lancar. xD
harap dapat menjuarainya. AMIN !
kita orang pergi sekolah macam biasa. pukul 7 lebih. tapi aku pergi lambat sikit sebab kawad je kan.
tak masuk tapak perhimpunan pun. terus pergi gelanggang futsal.
urmm, pergi sekolah pakai baju putih lengan panjang atau pendek. kalau yang pakai baju putih then lengan pendek. pakai candile girl atau sweater.
aku pakai baju lengan pendek then pakai candile girl.
seluar track short. pakai kasut.
zzzz,  sampai sekolah aku terus pergi gelanggang futsal then bagi komander aku surat kebenaran.
tengok dia orang berlatih kawad kejap.
lepas tu rehat. tunggu kat kantin. beli sarapan. belum sarapan lagi.
sampai kantin ape lagi. belilah makanan banyak banyak. haha
kebuluran. pagi pagi dah makan nasi. ape seyh !
orang makan, makanan yang ringan.
ni tak, pagi pagi lagi dah makan nasi. membuncitkan perut je. hahaha :D
lepas aku makan nasi. aku beli kuih. kuih donat share dengan adik aku lepas tu beli kuih karipap dengan donat sambal. aku beli benda yang sama dua kali. lepas makan tu aku makan keropok lekor pulak. 
hahahhaha, melantak je aku. tapi best. pagi pagi dah kenyang gila gaban. xDD
dah kenyang semua. duduk duduk sekejap kat pondok depan sekolah.
tengah duduk duduk tu tetibe dia orang ajak bergambar. apa lagi.
bergambar lah kat depan sekolah.
depan kolam ikan.
macam macam gaya ada. 
mule mule amek gambar biasa biasa je. kali kedua amek gambar bebas pulak.
hahahaha, best sesangat. sorry, aku tak letak pic bebas kat sini. aku tak amek. yang ada kat dalam kamera kak fidah je ade. :)
ha, bas kita orang gerak pukul 9.30 so tunggu jela bas dulu.
sebelum tu snap picture dulu puas puas. LOL
dzzzzz, dah puas snap picture. 
tidak lama kemudian, bas kita orang pun datang.
kita orang pun angkat barang barang masuk dalam bas.
gantung baju dalam bas then duduk. 
tengah duduk duduk tu, boleh pulak lagi amek gambar dalam bas. hahaha
ape seyh ! giloooo snap  yoo ! ^o^
dah amek gambar. bas pun jalan. urmmm, otw nak perggi tanjung labuh.
semua tidur dalam bas. restkan badan sekejap dan restkan otak.
penaaaattttt ! :(
tidur, tidur , tidur. tetibe tersedar dari tidur.
dah sampai dah. semua dah nak turun dari bas.
turun bas beratur then jalan pergi surau.
sampai surau tukar baju pulak.
buat persediaan. tukar baju beruniform.
masing masing semua memperkemaskan diri.
dah siap semua pakai baju dengan kemas. 
semua gerak pergi bawah khemah.
hakim nak check baju sama ada kemas atau tidak.
kasut kilat, tidak nampak rambut dan sebagainya.
dah siap check. bersurai sekejap. tunggu giliran.
kita orang punye giliran lame gila. B9. kena tunggu sampai pukul 2lebih.
pukul 12lebih rehat sekejap pertandingan kawad. pukul 2lebih sambung lagi.
so dengan tunggu giliran nak kawad. kita orang pergi surau balik.
rehat lagi. tidur tidur kejap kat surau.
tengah tidur tu tetibe solat zohor dah masuk dan budak sekolah lain pun masuk surau nak menunaikan solat.
kita orang pun bangun. bangun dari tidur. amek air sembahyang. :)
solat berjemaah :D
dah solat. tenang sikit hatinya.
urmmm, time uniform tengah kawad tetibe hujan.
tunggu lah kejap hujan reda.
dah reda sikit cuma ada gerimis sikit sikit je.
then angin kuat. best tau.
dah macam kat tepi pantai. angin kuat dengan kencang. xD
time giliran kita orang tu, angin kuat.
fuhh ! memang bestlah time kawad tu. sejuk je tapi nervous sebab nak kawad.
hurmmm, dah kawad semua segala bagaii.
bersuraii. dah bersurai. tukar baju balik. baju t-shirt.
dah tukar baju. makan nasi lagi kat sana. hahaha. memang terbaik lah. lama lama jadi gemuk (Y)
ermmm, lepas makan semua. teruk bertolak nak balik.
naik bas. tidur lagi dalam bas. penaaaattt lepaskan nervous tadi.
dah tak stress lagi dah. dah selesai pertandingan kawak kaki. 
tinggal tunggu kawad kaki palang merah pulak. :)
tak tahu lah kat mana agaknya kawad hari palang merah. tunggu jela nanti. 
urmmm, dah sampai sekolah. sampai sekolah dalam pukul 4lebih.
pulangkan bereng, lenyat, lagi ape entah. aku tak peka dalam hal barang barang nie. hihihi >,<
pulangkan barang barang amek masa dalam satu jam.
dah sampai satu jam. pukul 6tepat. 
kita orang balik rumah. balik rumah mandi mandi. solat magrib then terus tidur.
penaatttt gilleeeee ! huhhh ! sampai sini je cerita aku.
nanti ada lagi. aku share lagi okay.
urmmmm, actually picture kat atas tu ada banyak lagi tapi kat dalam kamera. nanti aku letak lagi ea.


okay lah ! bubye !
assalammualaikum :)















No comments: