dzzzz, bosan

-senyum :)-


-buat muka, buat muka. haha-


-suke pic yang nie. ehehe, jangan tanya kenapa.-



-bosan, style aku time nak pergi latihan kawad bulan 3-


-pelik-


>,<


-alolo, buat muka sedih pulak- *ngek, gediknya. muntah sekarang ^^v-


-myself- xDD


actually aku bosan tahap gaban lah. so aku saja saja je nak update post yang tak awsome mana pun.
yea yea yea ! aku tahu aku tak cantik, tak comel, tak hot macam korang. so diam diam je.
lebih baik jadi diri sendiri daripada berpura pura jadi diri orang lain. macam terpaksa right.
btw, ni style aku time nak pergi latihan kawad. hoho, sempat snap pic sebelum pergi kawad(Y)
dahh ahhh, aku rasa tak ada pape nak cerita lagi. itu sahaja.
attention--> semua gambar diatas tidak di edit so gambar yang asli.

okayy lah, bubye
assalammualaikum. :)




No comments: