jalan jalan



Hai Blogger 
beberapa harini aku happy sangat sangat.
nak tahu kenapa ? minggu ni family aku berjalan je. best ahh xDD
okayy, nak dengar tak cerita aku ? kalau taknak dengar. korang boleh berambus daripada blog aku.
hehehe, macam ni ceritanya. awal pagi ahad. bangun pagi macam biasa lah kan.
tolong kemas rumah sikit. then tengok dapur tak ada sarapan.
aku buat lah sarapan sendiri. tapi untuk semua lah.
aku buat nasi goreng. percaya tak ?*mestilah percaya* hahaha
tapi betul lah aku masak sendiri. aku masak nasi goreng sorang sorang.
menu breakfast pagi tu nasi goreng dengan air teh lipton.
ha, teh lipton pun aku buat jugak.
dah siap semua. aku sedia kan untuk ibu aku dan adik adik. diaorang tinggal makan masuk mulut je. hewhew
urmmm, perut pun dah kenyang. aku online sekejap time tu.
tengah online tu tetibe ibu aku cakap nak pergi jalan jalan.
aku pun wahh ! nak jalan jalan pergi mana ? pergi bpm. ohhh, nak ikut.
dapat tahu nak pergi jalan jalan. aku terus offline. siap siap nak pergi jalan jalan. hahahaha
dah siap semua. makcik aku dua orang tu dah sampai.
bertolak nak pergi bpm. hehehe
otw nak pergi bpm. tup tup dah sampai. hoho*real betul lah cerita aku ni*
dah sampai bpm. cari barang sikit sikit. lepas tu bawak adik aku naik ape entah. macam kat funfair tu. aku pun taktahu apa namanya. huahua

okay, benda ni lah adik aku naik kat bpm.

time ni baru nak jalan.


lepas naik benda alah tu. terus keluar daripada BPM. jalan jalan kat tempat lain.
urmm, ingat nak balik je terus tapi nenek aku belum sampai lagi so kena lah tunggu lagi.
perancangan tak ada masa tu. fikir fikir balik. pergi stadium Batu Pahat pulak. jelajah at situ. sambil tu teman makcik aku cari coklat untuk BFdia.
time aku teman kan makcik aku cari coklat bagai nak gila. tak jumpa coklat favourite BF dia. penat dah.
urmm, tengah penat penat tu tetibe aku teringat kat dia. sebab ape ?
urmm, kan makcik aku belikan coklat untuk BF dia dan secara automatiknya aku teringat kat dia. sebab time kita couple dulu. dia nak bagi aku coklat. tapi aku sia sia kan pemberian dia tu. aku taktahu pun dia nak bagi coklat. aku keluar pergi bandar tanpa pengetahuan dia dan time aku kat bandar tu. dia call. kantoi ahh yang aku pergi bandar. sedih gegegilaa bila di ingat ingat kan balik. :'( urmm, dah ahh, lupakan jela pasal tu.
sambung cerita tadi. huhuhu
time kat Stadium Batu Pahat sempat snap snap pic sekejap. hahaha. >,<

adik aku yang bongsu. comel. pandai bergaya.

adik lelaki aku, adik perempuan dengan adik bongsu aku. huhu <3

adik aku, aby dan aku. hoho

my little brother. peace yoo ! :)

aku dan adik aku. peace ! xD

family aku dan makcik aku dua orang tu. adik aku lelaki tak masuk coz dia yang snap kat pic ni. :D

peace ! dengan makcik aku yang pergi KL tu.

:DD

aku. kat Stadium Batu Pahat. kehkehkeh




okayy dah, lepas pergi Stadium Batu Pahat.
pergi makan pulak. makan kat kawasan jalan rahman.
aku makan roti canai je. urmm, badan dah penat masa tu.
dah penat so perut pun tak terasa lapar.
tapi makan jugak. hahaha
makan makan makan, dah siap akhirnya.
ermm, makcik aku call nenek aku dah sampai mana. errr, taktahu dah sampai mana. yang pasti masih jauh lagi perjalanan. huhh ! bila lah nak balik ni. penat ni. penat !
lepas makan dah tak ada hala tuju lagi.
pergilah tasik Y pulak. aku naik dinosour kat situ. perut pun dah kenyang. tak larat nak bangun. kahkah
sampai tasik Y. amek gambar lagi. hewhew

aku lah ni. muka penat. ngantuk ahh. =,=

haha, aku senyum macam nak taknak je.
adik, aku dan makcik aku. :)

makcik aku. cantik kan. ehehe
Farahida Hanie.

ha, ni makcik aku yang dua orang tu.
molek kat dia orang. cantik. sama tak mukanya ? huhu
Noorhayati dengan Farahida Hanie.

tengok apa tu kak ? ada benda yang awesome ke ? LOL xDD

tak ada kerja. koret hidung. hahaha
gurau gurau je ni. apela.

makcik aku. x)

adik aku. peace ayu. xD

adik aku. macam muka penat je. :D

my little sister. comel lah kau aby. pandai sangat bergaya. budak pandai. budak nakal. hahah, ayoyo

okay, paling paling banyak gambar. aku suke gambar yang ni. taktahu lah kenapa ?
macam smart je. aku kat tepi sikit. adik aku buat gaya dia tersendiri. hehehe
akak sayang aby sangat sangat. <3

kat tasik Y. muka penat. mata aku sepet. diam ! >,<



urmmm, time tengah duduk tu tetibe ibu aku dah panggil nak amek nenek aku yang busten.
kita orang pun gerak lah. masuk kereta then pergi busten.
sampai busten. cari nenek aku. dah jumpa terus balik.
urmm, penat penat tapi seronok. happy !
time tu aku ada problem. nasib baik kurang sikit serabut kat kepala ni. hahaha
itu je cerita aku buat hari ahad. nanti aku cerita lagi.


okayy, bubye.
assalammualaikum. :)



No comments: