ERM. -,-



Hai Blogger !
Urm, actually aku taktahu nak cerita ape ? aku rasa bosan sangat.
ha, nampak kan gambar kat atas tu ? nampak ? kalau tak nampak pakai cermin mata ea. kalau tak nampak jugak hang pergilah check mata hang tu. LOL xDDD
urmmm, aku nak cerita pasal akak yang pakai tudung biru tu.
itu kak nurul dan sebelahnya tu chacha lah ^^
sebenarnya kak nurul tu kerja kat tempat aku tapi sekarang dia dah berhenti.
sebab ape ? sebab dia nak ikut suami dia balik keluang.
suami dia dah balik. selama ni suami dia kat indonesia. suami dia kerja. ni dah balik dah.
errr,, kak nurul dah tak ada dah. bosanya :(
akak nurul ni seorang yang peramah. dia baik hati tapi kan yang paling aku tak suke.
dzzzz, aku bukan nak buruk kan dia tapi dah kenyataan ea.
okay, dia menutup aurat. akak ni alim then peramah.
tapi kalau dah peramah sangat susah kan.
kan kan, akak nurul ni kalau peramah pun jangan lah menunjukkan dekat lelaki.
errr, macam rasa tak elok tau. nanti nanti nanti, errr, faham faham jela lelaki kalau dah gatal.
dzzzz, ingat akak nurul. akak nurul tu dah kawin. dah jadi isteri orang. tolonglah jaga diri ea akak :)
aku bukan ape. aku bukan benci akak nurul ke ape tapi cuma nak bagai nasihat je. sebab aku sayang akak nurul lah aku cakap macam tu. aku anggap kak nurul tu dah macam akak aku sendiri. 
 ermm, kali terakhir aku jumpa akak nurul sabtu lepas. dia nak amek duit gaji dia.
hoho, terkejut berok tetibe dia datang.
ehhh ! akak nurul datang. aku salam tangan akak nurul. hewhew
akak nurul kalau salam orang kan mesti macam taknak lepas. taktahu lah kenapa -,-'
tapi aku happy sesangat dapat jumpa akak nurul sabtu lepas. bercerita dengan dia sekejap.
borak borak borak. tetibe dia nak balik dah.
urmmm, sebelum balik salam tangan kat nurul lagi.
say bye bye kat akak nurul sambil melambaikan tangan. :')
urmmm, sikit je kot. aku tak berapa rapat sangat dengan akak nurul tapi kita okay lah jugak.
saling tolong-menolong. share share cerita. itu jela.
itu jela cerita aku. huahua, bosan kan. *aku tahu*


okay lah itu je cerita aku.
insyaallah dengan izin allah. aku dengan akak nurul boleh berjumpa lagi.
hihihik, bubye.
assalammualaikum :)

No comments: