Mid Year Exam






Hai blogger !
dah lama aku tak buat new post kan.
dzzzz, sorry lah. minggu ni aku busy sangat.
busy dengan mid year exam.
exam mid year dah start so kena study.
kurangkan facebook, blog also phone.
huhh ! penat gilaaa lah.
maybe habis exam for form4 lama. sebab banyak mata pelajaran di amek. tengok kepada pelajar yang amek mata pelajaran yang di bawak. kalau exam kelas aku. lama lah apatah lagi nak dibandingkan budak kelas atas. dah nak dekat sebulan diaorang exam dan kelas aku pun exam dalam seminggu lebih atau dua minggu lebih kot. *kot, kot* urmmm :-/
sekolah aku exam start hari isnin.
first paper mt. woo ! gilaa lah !
pening kepala aku doh. hari selasa bahasa melayu then harini bahasa inggeris.
okayy lah paper bm dengan bi. taklah berserabut sangat. huhu
dah ahh, malas nak cerita banyak banyak.
aku nak study lah. ada masa terluang aku bercerita lagi ea dekat blog kesayangan aku ni. harhar


okay lah. kboiii :)
assalammualaikum.


No comments: