happy teacher day



Hai Blogger !
aku nak cerita pasal sambutan hari guru masa hari rabu tu.
wooo ! memang best lah.
terbaik(Y) hahaha
sebab ape best ? hewhew
banyak acara untuk cikgu dan semua pelajar menyaksikan gelagat cikgu. ahaha
yang paling bestkan masa acara nyanyi pelajar untuk cikgu cikgu.
aku suke dengan kakak zulayka.
dia memang sporting lah. ada ada je gaya lawak yang dia buat. LOL
nak tahu siapa akak zulayka tu. haha, nah !
aku promote facebook dia. dia cantik tau.
baik, sporting dan suka buat lawakk :DD
di sini facebook akak tu -->zulayka
kakak zulayka ni dia pernah amek gambar dengan Ira dari SMKDSE. 
huhuhu, dah dah. sambung cerita tadi.
masa sambutan hari guru tu.
ada macam macam acara.
acara main bowling guna buah kelapa, main kerusi beracun, coral speaking. hahaha, kelakar gilaa lah.
ha, aku ada amek gambar.
time tu aku kat bangunan atas. tengok daripada atas.
amek gambar pun daripada atas lah.
aku ada amek gambar acara cikgu cikgu dan aku amek gambar dengan kawan kawan aku.
happy nya aku. hahaha
tapi kan ada yang aku sakit hati sikit time tu. sebab ape ?
errr, sebab abg angkat aku.
geramnya. tak sangka dia couple dengan  ..... entah aku pun taktahu siapa nama perempuan tu.
yang pasti dia nak anak cikgu sekolah rendah aku.
dzzzz, aku tak sangka anak cikgu pun boleh pegang pegang tangan.
ingat iman dah kuat sangat. rupanya tak jugak.
urmm, aku bukan nak marah abg angkat aku couple dengan siapa pun tapi perempuan tu memang tak sesuai gilaa dengan abg angkat aku. 
sebab dia tu errr, sombong lah.
eeuwwww ! tak suka lah aku dengan dia tu.
macam dah besar sangat je. mentang mentang jadi pengawas. senang senang je nak hina kitaorang.
ingat perempuan tu dah besar sangat ke ? memang tak lah wehh.
hurmm, dah ahhh, malas nak cerita pasal ni lagi.
aku nak upload picture ni.
nak tengok tak ? kejap ea.
kalau taknak tengok, korang boleh keluar daripada sini. LOL xDD gurau gurau.
kalau korang taknak tengok. sukahati korang lah. tidak ada paksaan. :DD
kejap ea~~

kawan aku balqis xDD

budak budak yang duduk kat tapak perhimpunan.

acara untuk cikgu.
buat bekas nasi impit dan kopek buah apple.
kopek buah apple jangan terputus kulitnya.

main bowling guna buah kelapa. haha :DD

ain dengan sarah.
haha, main suap suap pulak.
makan ape tu ? makan big apple. sedap.

okay. gambar aku dengan kawan aku.
opie, aku balqis.
tudung aku tak betul. okay diam ! *damn*

haha, lawak yang ni.
buat baju guna surat khabar.
buat baju kitar semula. hehe
kreatif xDD


cikgu Lee Bee Bee comel.
ramai yang beri tepukan pada cikgu Lee Bee Bee.




my best friend. balqis.


coral speaking.
terbaikk lah. best gilaaa.
patutlah dapat tempat ke-empat di SMKDSE

aku dengan balqis.

LOOOOL xDD kelakar kan.

aku dengan opie. hahaha

OWNER ! >,<

:))

:DD

haha, abaikan mulut aku tu. 
buat buat tak nampak. hewhew ^^,


okay lah. tu je cerita aku harini.
selamat hari guru.
tapelah lambat beri ucapan. tak salah kan. :)
dah ahh, bye
assalammualaikum.


No comments: