Kenduri



Hello Blogger !
yes ! yes ! harini aku nak story pasal aku pergi kenduri kat rumah kawan aku.
abang dan kakak dia kahwin dalam satu masa.
sekali gus dua orang yang kahwin termasuk pasangannya.
daripada keluarga Penain.
semalam perkahwinannya berlansung pada hari ahad.
iwana jemput aku dan aku ajak ibu aku sekali pergi rumah iwana.
semua family aku pergi jemputan iwana tu kecuali ayah aku.
ayah aku sekarang sibuk dengan kerjanya sampai tak ada masa nak luangkan masa untuk family.
urmmmm. :'( tapelah.
family aku faham yang ayah aku berkerja keras. :')
ermmm, aku dengan family aku pergi rumah iwana dalam pukul 3 lebih. hampir dah nak pukul 4.
cepat cepat kitaorang pergi jemputan tu.
huhhh ! family aku pergi lambat sikit sebab nenek aku nak balik KL so utamakan family d ulu baru hal hal lain.
aku dan family aku pergi jumpa nenek aku kejap dan salam tangan nenek aku sebelum nenek aku bertolak pergi KL. urmmm, dah salam tangan nenek. kita orang gerak kenduri kat rumah iwana.
dah nak pergi tu, sempat agi family aku lambai lambai tangan kat nenek aku.
urmmm, nenek aku dah nak nangis. sedih pulak aku tengok nenek aku.
dzzzz, mak jangan nangis. mak jaga diri baik baik ea mak kat sana. :')
hurmmm, on the way nak pergi iwana.
jalan jalan jalan. dah sampai pun akhirnya kat rumah iwana.
sampai rumah iwana. aku salam iwana dan iwana pulak salam ibu aku.
dah jumpa sekejap tu.
aku dengan family aku pergi makan kejap baru tengok pengantin.
makan nasi bariani dan macam biasa lah kan. lauk orang orang kenduri.
dzzzz, makan makan makan.
dah siap makan dan perut pun dah kenyang.
dah siap makan pergi jumpa pengantin pulak kat dalam rumah.
dah tu, jumpa mak iwana. family aku salam mak iwana.
lepas tu duduk duduk kejap. 
ibu aku berborak dengan mak iwana.
hahaha, yang aku dengan adik adik aku amek gambar. hewhew
aku amek gambar dengan iwana.

ha, ni gambar aku dengan iwana. kawan aku.
kakak Aliff Penain.
korang mesti kenal kan siapa Aliff Penain. 

peace ! harhar xDD


sebelum pergi jemputan. aku snap pic dengan adik dulu kat rumah. xDD

adik adik aku. kaum hawa.
kat rumah iwana.

ibu aku dan adik aku yang bongsu. :))

ahahaa, ni adik yang kedua. lelaki dan adik aku yang bongsu. perempuan. 
yang atas pelamin.
budak manja c(:

adik fairuz dan ayit.

yes ! suka gambar yang ni.
dah macam anak dara. tapi yang hujung sebelah aku tu ibu aku.
bukan kakak ea. hahaha. nampak muda kan ibu. *bangge sikit* LOOOL xDD

adik aku yang bongsu.
yang comel, yang nakal. yang manja dan pantang nampak kamera.
mesti buat gaya sendri bila nampak kamera. hewhewhew x)))

aku dan adik aku yang ketiga. :DD

adik aku yang kedua. tinggi gilaa dia. kalah aku. 

aku ! tengah tunggu ibu aku dan adik aku siap.
aku snap pic dulu. harhar :D

kat rumah iwana.
aku tengah bercakap dengan iwana time tu.
adik aku selamber je amek gambar ni. amek gambar curi curi.

this is me !
aku berbaju kurung.
sempat lagi amek gambar kat tengah jalan. kahkahkah :DDD




heheheeh, dah macam ape amek gambar kat tengah jalan.
ape seyh ! buat malu je. hohoho
dah lahh, cerita aku dah habis.
okay lah, bubye.
assalammualaikum :)





No comments: