Sambut birthday nenek aku. :)




Hai Blogger !
aku nak bercerita lagi dengan blog kesayangan aku ni. auuwww auww ! >,<
semalam birthday my beloved grandmother.
huhuhu, aku panggil nenek aku mak.
so aku wish nenek aku.
aku panggil nenek aku ''mak ! mak ! happy birthday. semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki mak. :')
aku sayang nenek aku sangat sangat, nenek aku baik. sporting. dia lah yang telah jaga aku selama ni. :)
urmmm, aku wish nenek aku masa kat rumah. sambut kat rumah.
makan nasi ayam. sedapnya ! makcik aku masak. cikwa yang masak. kenyang perut aku. LOL
lepas siap makan baring baring kejap kat ruang tamu. dah nak terlelap masa tu.
lepas tu aku tersedar ibu aku bangun. aku tengok lah ibu aku/
ibu aku tanya yang aku nak balik tak ? aku cakap err, entah lah.
lepas tu ibu aku cakap nanti nak hantar acu tak pergi busten lepas tu nak makan KFC pulak.
sambut birthday mak makan KFC pulak.
wooo ! bestnya. aku cepat cepat ikit ibu aku balik.
ermm, broom broom broom. naik motor nak balik rumah. hahaha
dah sampai rumah terus mandi mandi. then pakai baju cantik cantik.
err, cantik ke ? taklah. biasa biasa je. simple. :D
dah siap semua. bertolak nak pergi KFC. hohoho, perut masih kenyang. sumbat dengan KFC pulak. huhh !
kat KFC aku sempat snap pic. aku amek sikit je.

adik lelaki aku. :)

yoo yoo ! adikku yang bongsu. comel gilaa lah senyuman dia. manis je. hahaha*aku yang snap. tengok lah akak dia* macam tak ada kena mengena pulak. LOL xD

makan makan ayam KFC. :DD

hahaha, ni ibu aku. dah macam ape dah ibu aku ni makan. macam kebulur je. haha

makcik aku. >,<

aku kat dalam kereta. otw nak pergi KFC :)

kat KFC. peace ! hahaha

 
:))


okay, dah siap makan ayam KFC. hantar makcik aku yang baju hijau tu pergi busten pulak.
dia nak pergi KL. urmmm, seedihnya. dia jaga anak buah dia.
ermmm, dah sampai busten. teman makcik aku sampai masuk bas.
urmmm, makcik aku dah masuk bas. aku tengok kan je. alolo. sedih lah.
aku tengok then lambai lambai tangan. basnya dah jalan lambai tangan dan sampai basnya dah jauh pun still lambai tangan lagi. huahua, ape lagi air mata pun tetibe mengalir. nangis bhaii. :'(
bas dah jalan. kita orang jalan jalan lagi.
pergi minyak beku pulak.
ahhh ! gilaa lah. taknak mabuk pulak pergi minyak beku. the road is winding.
dah lah baru lepas makan lepas tu pergi minyak beku. memang best ahh. macam roller coster. ngek !
urmmm, saja saja je pergi minyak beku. jalan jalan amek angin. lagi pun tempatnya dah cantik. ehehe
dah sampai tempat minyak beku. amek gamabr lagi. kahkah

aku dan adik adik aku.

aku dan adik lelaki aku.
sama tak mukanya ? haha

aku dengan makcik aku. cikwaa pandai masak tau dia.

gaya gaya, peace.

with my mother and me.

okay, okay. this is my grandmother. yesterday birthday my grandmother.
happy birthday mak. :*

kat feri minyak beku.

makcik aku dengan aku.

aku dan adik lelaki aku.
okay okay, aku pendek. diam diam jela.
kenapa lelaki lebih tinggi daripada perempuan ha ? pelik lah.
*tak boleh terima yang aku pendek* =,=

senyum ! hahaha

adik aku ayu dan aku. hahaha, pozing galaxy tab pulak bhaii. xDD

abg ipar dengan ayah aku, :)

adik aku. xD

makcik aku. c(:

pemandangan kat minyak beku.

cepat, cepat ! nak amek gambar ni.
senyum ! LOOL xDDD

aku. haha, kat minyak beku.

muka tak boleh blaa siak. c(:

:DD

amek gambar sendiri.

wewitt ! haha

okayy, ni aku. simple je aku kan. 
pakai t-shirt angry bird, seluar jeans dan cardigan. hoho :)


makan angin kat minyak beku. dah puas jadi bosan pulak.
urmmm, jalan jalan kat tempat lain pulak.
pergi carefour pulak. nak beli barang.
mula mula pergi kedai baju kat sebelah bank ibu aku. huhu, makcik aku beli baju kurung. banyak gilaa lah.
tengah pilih pilih tu. aku masuk bilik salin baju. haha, buat apa ?
aku amek gambar kat situ. ada kerja kan. ape seyh ! huahua
ni pic yang aku amek. 

hahaha, kelakar lah.


ibu aku nak beli susu adik aku aby. stock tengah murah sekarang, cepat cepat ibu aku beli. banyak pulak tu.
urmmm, dapat makan aiskerim. yump yump. sedapnya. c(:
urmmm, dah siap beli barang segala bagai. balik rumah. hantar nenek aku dengan makcik aku balik rumah.
sementara tu baring baring kejap kat rumah nenek aku tengok cerita iron man. 
penat gilaaa. jalan je. huhhh ! baju tak gosok lagi masa tu. aku gosok pagi tadi je. hahaha
dah ahh, itu je cerita aku. bosan kan cerita aku. ye, aku tahu.


okay lah, bubye.
assalammualaikum.



No comments: