New Blogger



Hello Friend.
ye ! harini aku tukar background blog aku.
dzzz, okay tak korang ? hahaha
tema warna blogger aku pink, purple dan merah.
hahaha, bercampur aduk kan.
Errr, biar lah. blog aku. bukan blog korang kan. so suka hati aku lah. haha, jkjk
hmmm, aku tahu blog aku tak se-awesome macam korang.
my blogger just simple je. ye, aku tahu.
aku taktahu kenapa tangan dan otak aku tergerak nak tukar idea.
asyik asyik background yang sama je kan.
jadi bosan pulak tengok.
bukan sekadar blogwalking blog aku je bosan tapi tuan punya blog pun menyampah tengok background yang sama. hohoho :'DD
haha, aku taktahu nak membebel ape ni sebenarnya.
aku bosan ni. harini aku tak kerja.
mak ayah aku pagi pagi dah takde.
pergi mana entah tak balik balik sampai sekarang.
haish, bosan !
taktahu nak keluar pergi mana.
hmmm, duduk rumah jela.
haaa, macam mana korang punye result mid year exam ?
okay tak ? memuaskan tak bagi korang ?
ehhh ! aku ni sibuk pulak nak amek tahu hal orang.
tak malu ke ? haha *ayat siapa lah ni* >,<
dah lah, aku taknak korang sedih sebab result mid year exam ni.
korang mesti berusaha lagi. bukannya berputus asa. right ?
semoga result korang boleh memuaskan korang dan membuatkan korang lagi teruskan berusaha.
takde pape nak cerita lagi.
lain kali kita berjumpa lagi ea.
bubye.
assalammualaikum. :DD




1 comment:

Unknown said...

nice backgroud dear. don't worry :) i like it. hehe.