Nikah + Wedding Cousin



Hai Blogger !
Well, ni kali yang ketiga aku update post.
sebenarnya banyak lagi.
tengok lah kalau sempat. aku update lagi ea dan kalau tangan aku ni tak penat nak menaip.
aku buat post lagi. hahaha
post aku yang ketiga kali ni pasal cousin aku.
dia wedding. huh ! penat gila semua saudara menguruskannya.
pedih tumit aku. urmm, tapi sabar jela. saling tolong menolong.
pada hari jumaat malam. tarikh 25.05.2012.
ada nikah. kita pergi rumah belah perempuan untuk melamar.
pakai baju warna pink. woah ! pink. menarik gila ahh. aku minat kat colour pink. hehe
urmm, malas nak cerita banyak. 
aku upload gambar nikah jela belah perempuan. hahaha

nikah malam tu. tema warna pink.
Ahli saudara mara.

dayah sibuk tengok gambar kat camera DSLR.
adik dan syera.

hantaran belah lelaki.

tali pinggang kot tu. hantaran dari belah perempuan.

pengantin perempuan.

abg hafiz dengan tok kadi. :D

hantaran. wahh !

Abg Hafiz. haha, ni mesti tengah nervous nak lafazkan. huhu

                                            
dengan sekali lafaz. cousin saya Mohd Hafiz dan pasangan iaitu Nor Faezah. sah menjadi Suami dan Isteri. Alhamdulilah :)
keturunan Raden. belah ayah aku.

:DD

Tok Kadi sudah sampai. xD

yeah ! suka gambar ni. sweet kan. haha *perasan pulak bhaii*

ok lah tu, yang atas tu pasal nikah malam tu.
ni pasal persandingan belah perempuan pulak.
persandingannya pada hari sabtu. 26.05.2012.
penatnya ! urmm -,-
hari sabtu tema bajunya warna biru pulak.
haish, pelik pelik je. tema pengantin perempuan warna pink tapi pakai baju warna biru.
apelah, mungkin untuk pengiring belah pengantin lelaki kot. ikutkan jela.
jadi ganjil sikit. hewhew
sampai tempat persandingan perempuan macam biasa lah kan.
meriah gilaaa. huahua. best ! best !

pengiring bagi belah lelaki.

1, 2, 3 ! chakk ! haha

otw nak pergi rumah pengantin perempuan.

kereta pengantin.

pengantin dan pengapit. hewhew

ibu, aku dan cousin. PEACE :D

ibu, aku dan cousin cousin aku. haha :)

seorang ibu. sayang ibu :D

Ahli keluarga dan saudara mara :DD

dah habis persandingan bagi belah perempuan.
kitaorang balik. hai ! penat gilaa lah.
panas pulak tu. huhh ! rimas !
esoknya pulak persandingan belah lelaki.
pada hari ahad. tarikh 27.05.2012.
tema warna kuning coklat so aku pakai baju warna oren oren coklat. haha
best jugaklah persandingan belah lelaki.

anak anak dara. hewhew

cousin dan aku. 

pengantin ! wahh ! menyerlah.

cousin belah lelaki.

aku dengan aunty Las. hehe
makan, makan. sedap ! nyummm nyumm.

PEACE ! >,<


ok, lastly gambar aku.
haha, style aku pergi rumah pengantin belah perempuan dan belah lelaki iaitu cousin aku.

Style aku pergi rumah pengantin perempuan.
hehe, simple je.

muka nak serious je. haha, lek lu xD

xDD

aku pakai inai. haha, saja je pakai.
main inai time cousin aku nak kahwin. hewhew

sempet mata sebelah secara automatik. LOL

:)

oren !

simple !

this is me ! not another people.

senyum ! :D

aku dengan adik aku.
don't say anything this picture.
aku tahu aku pendek. aku dah pakai kasut tumit tinggi pun tak boleh mengalahkan adik aku tu.
huhh ! baru nak jadi tinggi sekejap.

aku ! love this picture. haha <3

adik aku lelaki. anak yang kedua.
tingginya adik aku lelaki ni.

adik aku ayu.
anak yang ketiga, huaha, PEACE ! >,<

pendek kan aku. *okay, diam*
bila lah aku na jadi tinggi. haish.

ayit dengan ayu. 
hahaha, sengal lah diaorang. gila ! ^^v

PEace yoo ! dekat sri wangi. pt yaani.

sweet kan. adik dan akak.
haha, sayang adik aku <3

wahh ! pendeknya aku. sampai adik aku pun boleh peluk aku.
adik aku lelaki ni suka peluk aku. taktahu lah kenapa.
aku ni dah lah pendek. Ish, sabar jela.
btw, love this picture too. sayang adik aku.

my short name. :) hewhew

 ni gelang cousin aku bagi.
nampak tak ? kalau tak nampak, buat buat nampak lah ea. huahua
ape seyh ! urmm, btw, thanks kat cousin aku yang dari sabah sebab bagi gelang ni.
gelang mutiara tau daripada sabah. mutiara betul. korang ada ? takde kan. haha, so diam. :P

aku berjubah oren.


ok dah, berakhirnya sampai sini je.
bubye. 
assalammualaikum. :D








No comments: