Latihan Perbarisan




Hai blogger ! minggu ni aku takde update post kan.
okay, sorry ea. aku busy berapa harini. huhu
harini aku nak cerita pasal Latihan Perbarisan Sukan pada hari selasa.
dan esoknya hari rabu Sukan Tahunan yang betul.
Err, gilaaa ahh. tengah padang kena berjemur semata mata tengok perbarisan sukan.
panas gilaaa ! nak pitam aku rasa. dzzz
apela cikgu ni. bawak semua pelajar pergi tengok latihan perbarisan.
dapat ape je tengok latihan perbarisan ? err, tak dapat apa apa pun. dapat panas je.
berjemur kat padang daripada pagi sampai rehat. huhh ! matahari dah terbit je time tu.
matahari dah kat atas kepala je. huh ! sabar jela.
tapelaa, tunggu jela sampai latihan perbarisan habis.
sementara latihan perbarisan sukan habis.
kawan kawan aku tanya yang aku bawak phone tak ? hm, aku cakap bawak. kenapa ?
bila diaorang tahu aku bawak phone, diaorang nak pinjam phone aku.
aku tanya nak buat ape ? diaorang cakap nak amek gambar lah.
ohh, alaaa, kawan kawan aku ni memang gilaaa snap betul lah. ahaha :D
aku bagilah pinjam phone aku. diaorang pun ape lagi.
amek gambar lah. budak budak gila bergambar. huahua
amek gambar kat tengah tengah padang. nasib ahh panas tu xDD
tapi comel tau diaorang. tengok lah kawannya. haha *perasan*

Ain dengan Nana. 
comelkan diaorang. gila bergambar xDD
amek gambar satu je. panas amek gambar kat padang.

hmm, dah habis latihan perbarisan pergi rehat pulak.
dah habis rehat pergi tapak perhimpunan pulak. ada penyampaian hadiah.
hmmm, aku dengan kawan aku semua pergilah tapak perhimpunan.
Ehh, tak. time tengah rehat tu. kitaprang masuk kelas sekejap. amek angin sambil habiskan makanan. huhu
sambil habiskan makanan. amek gambar lagi kat dalam kelas. hewhew
Sweet gituu lorhh :DD

orang yang sama kan. haha
memang macam tu perangai diaorang. PEACE ! >,<

Comel comel Ain. hewhew ^,^


amek gambar sikit je sebab kat kelas ramai budak lelaki so aku malas nak tunjuk phone aku yang mahal ni. 
haha, tak mahal lah. phone aku biasa biasa je cuma taknak ada kes kecurian. kan kan xDD
dah ame gambar kitaorang pergi tapak perhimpunan. cari tempat untuk duduk. hoho
duduk ikut rumah sukan tapi aku tak ikut pun. sesat rumah sukan. *sukahati aku lah*
dah dapat tempat duduk. dengarlah cikgu cikgu membebel penyampaian hadiah. kekekeh
mengantuk aku dohh. Err,kat depan aku, kawan aku. aku tundukkan kepala aku kat belakang kawan aku tu then aku tidur. haha, baguskan. *haish, rina rina rina* dzzz
aku tak tahan. dah lah bau badan orang. hee, busuk gilaa lah.
tak mandi ape. nak muntah aku rasa. aku dah tutup hidung guna tudung aku je. *tudung aku pun lagi wangi*
huhh, sabar jelaa kat situu sampai cikgu habis membebel. 
hmm, dalam pukul 12 lebih habis penyampaian hadiah.
belum balu lagi time tu so dah habis penyampaian kena masuk kelas pulak dah.
P & P berjalan macam biasa.
Hrm, masuk kelas belajar lah macam biasa sekejap. dalam setengah jam belajar.
ingat lepas penyampaian hadiah terus balik tapi tak rupanya.
sambung belajar lagi. tapelah, kata nak pandai kan. belajar lah ea. hewhew
sebelum balik aku dengan geng satu kelas kenakan nana. haha, birthday Nana sepatutnya hari rabu pada 4.7.2012 tapi disebabkan time tu hari sukan. takkan nak kenakan nana hari sukan pulak. 
tapelah, kitaorang buat sebelum birthday dia. huahua, terbaik lah wehh(Y)
 kena sibah air, telur dengan tepung kat nana. huahua *amekkauu*
balik bau telur paling kuat. eeeuuwww, busuk ! kahkahkah :DD
aku sibah air lepastu tetibe ikhmal amek botol air tu kat tangan aku. dia terus tuang air tu kat nana. 
habis baju nana. basah gilaa baju dia tapi kitaorang happy gilaa gilaa xDD 
sorry, aku tak dapat amek gambar time sambut birthday nana.
masa terlalu cepat dan semua terus blaa macam tu je. kelas dah macam ape dah. huhu 
okay lah, sampai sini post tajuk harini.
Bye, Assalamualaikum :)






No comments: