Jasamu Dikenang



Hello korang semua ! korang sihat ? alhamdulilah :)
hmm, ni post aku yang kedua.
post aku yang kedua kali ni aku nak cerita pasal sekolah dan cikgu aku.
hmm, harini aku pergi sekolah ibu aku hantar.
kan aku cakap aku dah malas nak naik motor lagi. hmm, buat sakit hati je.
dzzz, pergi sekolah ibu aku hantar. 
dah sampai sekolah tu. macam biasa lah pergi tapak perhimpunan.
dengar ceramah, dengar cikgu membebel sebelum masuk kelas. LOL xDD
bila dah habis membebel, kitaorang pun masuk kelas.
hmm, belajar macam biasa.
first class is ERT so pelajar perempuan semua pergi bilik ERT dan pelajar lelaki yang tertentu belajar ERT.
bukan terpaksa masuk ea. diri sendiri yang nak masuk dalam bidang ERT. harhar
ERT dua masa jadi dalam 2 jam setengah gitu belajar.
dzzz, belajar belajar belajar. class pertama dah habis.
kelas kedua pulak sains.
masuk kelas letak buku lepastu amek buku sains pulak.
pergi bilik makmal sains pulak. time tunggu cikgu razidah bukak bilik makmal sains.
aku dengan nana tunggu kat pondok depan bilik makmal sains.
tengah tunggu tu. balqis, simia, bedah datang. kitaorang lepak lah sekejap.
borak borak. hmm, tengah borak borak tu tetibe cikgu sa'ad lalu.
aku pun cakap kat balqis. ''qis, cikgu sa'ad''.
dan balqis terus tegur cikgu sa'ad. aku nak tegur cikgu sa'ad malu.
biasa lah kan. aku dengan cikgu sa'ad macam anak dengan bapak. harhar *malu malu*
balqis tegur cikgu sa'ad then cikgu sa'ad terus pergi pondok tu.
join lepak dengan kitaorang kejap. hewhew, aku berbual dengan cikgu kejap.
hmm, nak tahu tak ? mase cikgu sa'ad join kitaorang lepak.
cikgu sa'ad boleh cakap kat kawan kawan aku macam ni. ''saya datang sini cuma nak jumpa Raden je''.
Raden siapa ? aku lah Raden. xDD
Errr, terharu aku dengar cikgu sa'ad cakap macam tu. harhar
kawan kawan aku balqis dengan nana dah jealous je. hehehe *leklu* xD
kawan kawan aku borak dengan cikgu. aku diam je.
aku taktahu kenapa aku diam je harini. entah lah. mungkin dah lama tak jumpa cikgu kot sebab malu atau sebab aku puasa harini. malas nak cakap banyak. *membazir air liur* huahua xDD
aku diam lepastu kawan kawan aku buat hal sendiri. cikgu sa'ad pun tetibe diam.
tengah aku diam diam tu dan cikgu sa'ad pun diam. tetibe cikgu sa'ad cakap ''Raden, belajar betul betul ea''.
hmm, aku diam je. *senyum* then aku cakap kat cikgu ''baik cikgu''. ''terima kasih cikgu''. :')
aku rasa macam nak nangis je kat situ. alahaii, aku rindu kat cikgu sa'ad.
cikgu ! cikgu ngajar lah kelas kitaorang balik.
Erm, cikgu sa'ad dah cakap macam tu lepastu cikgu terus blaaaa.
and kitaorang pun masuk bilik makmal sains.
urm, dah lah, aku tengah sedih sekarang ni. fikir pasal percakapan cikgu sa'ad.
rasa ape ? sedih ? gembira ? terharu ? Argghhh ! aku rasa semua ada kot. dzzz
hrm, okay lah sampai sini post aku. have a nice day. :)
Bubye, Assalammualaikum

p/s : aku tak sabar esok nak sambut birthday Nana. baling telur dengan tepung. *amekkauu* :DD



No comments: