I'm come back


Takde apa apa motif pun.


Hai Blogger 
So, dah lama aku tak buat post kan. Sorry ea my beloved blog.
Kita bukan taknak buat post lagi tapi tapi kita sakit lah sebelum ni. LOL
Nak tahu tak sakit ape ? Hmm, kita kena demam panas sampai 40celcuis degree. Teruk kan demam kita.
Kita kena demam sabtu malam 28.7.2012
Then demam kita makin teruk dan tak sembuh lagi. Hari isnin 30.7.2012 ayah kita terus bawak pergi hospital.
Aduh, dah kena tahan wad. Kita tak suka masuk wad. Lagi lagi kena cucuk jarum kat tangan tu.
Pehhh, sakit gilaaa amat. Kena masuk air pulak tu. Air ape ? Alaaa, air gantung tu. Macam taktahu pulak.
Hmm, kena tahan kat wad asyik asyik kena amek darah je.
Nangis tak sudah sudah sebab amek darah. kita penat tahu tak asyik nangis je.
Aleh aleh kita kuatkan semangat dan tanya nurse. Dah boleh keluar tak ?
And and and, akhirnya aku dapat keluar pun daripada seksaan jarum tu. KahKah :D
Tapi dalam masa yang sama badan kita masih lemah lagi. Rasa macam nak pitam.
Sampai rumah baring je. Tak mampu nak buat apa apa.
Tangan bengkak sebab bekas kena cucuk jarum tu.
Sakit, seluruh badan aku sakit sakit.
Kalau aku duduk hospital lama lama. Aku rasa kan, badan aku boleh jadi lumpuh sebab baring je. 
Tak berjalan langsung. Asyik asyik makan tidur, makan tidur. Ops, tak puasa pulak. Hahaha *malu*
Seminggu lebih aku tak sekolah. Memang menderita gilaaa lah.
Aku balik daripada hospital, pakcik aku yang amek.
Ibu aku pulak sibuk shopping. Aku, jaga diri sendiri kat hospital. Sedih :'(
Ohhh, ye ye. Time aku kena tahan wad. Aku message dia. Aku bagitahu dia yang aku kena tahan wad.
Then dia cakap dia nak lawat aku and dalam masa yang sama jugak. Atok dia masuk hospital jugak.
Tapi dia nak lawat aku tak kesampaian sebab aku dah minta keluar daripada wad.
Aku tak tahan amek darah je. Sehari tu kalau tak amek darah, memang tak sah. Aku rasa terseksa.
Aku cakap kat dia yang aku dah keluar daripada wad sebab tak tahan asyik kena amek darah je. 
Then dia cakap tahan jela. Nak baik kan. Kena sabar. Hmm, aku cakap tak boleh. Sorry. Aku tetap jugak nak keluar daripada hospital. Ermmm
Hari selasa 14.8.2012 aku kena pergi hospital lagi. Ada check-up.
Jadi jadi kena amek darah lagi. Aduhh, nasib ahhh. Kena amek lagi. Haish.
Ya Allah, kuatkan semangat aku.
Dah nak dekat raya ni. Aku tak sabar nak beli barang raya.
Aku harap aku cepat sembuh. Amin :')
Okay lah, sampai sini jela post aku.
Malas nak buat post banyak banyak.
Bubye. Assalammualaikum


P/s : Baby, I miss you <3


P/s : Aku harap aku cepat sembuh. Kuatkan semangat aku. Tabahkan hati aku.


P/s : Aku harap raya tahun ni meriah :DD




No comments: