8 Syawal

Kat rumah Maklong.

Johor Bahru.


Keesokkan paginya, kitaorang bangun, mandi mandi and siap siap nak balik Seri Medan.
Sebelum balik. Maklong dah sedia sarapan nasi goreng and cekodok. Pehh ! gilaaa laaa. Pagi pagi dah makan sarapan pedasss. Tak nak berapi pulak telingaa ni. Makan cekodok dengan sambal kicap. Fuyoo ! double triple pedasss ahh. Hahaha. Dah siap sarapan, makan kuih sikit lepas tuu amek gambar. Hehe

Johor Bahru ialah tempat aku lahir dan tempat aku dibesarkan. Johor Bahru tempat tinggal aku.
Aku rinduuu kat Johor Bahru. Ohh, yee. Lepas beraya rumah maklong. Family aku pergi jalan jalan. Best ! Kitaorang roda roda Johor Bahru centre. Wahh ! banyak berubahan kat Johor Bahru. Dah lama tak pergi Johor Bahru. Family aku pergi city square kat tengah tengah bandar Johor Bahru. 

Dzzz, pergi city square bosan gilaaa. Takde benda yang awesome pun. 
Bosan pergi city square lepas tuu, family aku pergi angsana. Family aku suka pergi angsana. Bila setiap kali pergi Johor Bahru family aku mesti pergi angsana. Kadang kadang jelaaa. 
Angsana famous bagi kitaorang. Huahua
Okay dah. Sampai sini je post aku. Cerita aku dah habis dah.
Bubye. Assalammualaikum.

P/s : Good luck kepada calon UPSR. Esok korang dah start UPSR. Kuatkan semangat kayy. Fighting !

P/s : Kau, orang yang tidak dikenali dan tidak menunjukkan identiti. Aku nak cakap kat kau. Suka hati kau laa nak cakap aku ni apa. Nak cakap fashion aku ni lapuk macam kampung, cakap laa. Janji pakaian aku tak menunjukkan aurat. Tak menonjol sini sana and suka hati aku laa nak cerita separuh jalan or sepenuh jalan. Blog aku derr. Tak payah nak sibuk sibuk jaga tepi kain orang. Diri sendiri pun belum tentu terbelaa. Dzzz, sivik entah kemana laa kau ni. Aku cabar kau kalau kau berani letak link kau laa kat cbox aku. Ni tak, setakat tinggalkan comment tapi tak letak link. Penakut ! buat dosa pandai tapi penakut. Aku cakap ni sekurang kurangnya tak coward macam kau ! ops ! sorry, terkasar bahasa pulak dude. 

No comments: