Surat + Hadiah





Hai korang korang semua. 
Okay, ni post kedua aku buat. Hehehe
Kali ni aku nak cerita pasal surat dah hadiah. 
Err, surat ? hadiah ? mesti korang pelik kan sekarang ni. 
Tertanya tanya siapa yang bagi dan nak tahu apa hadiahnya. Hahaha  :D
Korang nak tahu tak siapa yang bagi. Hehe, aku cerita daripada mula kayy.
Macam niii, daripada haritu adik angkat aku cakap yang dia dah post hadiah tu dan suratnya sekali. Maklum laa, adik angkat aku tuu tempat tinggalnya jauh dekat Selangor dah nak sampai Kuala Lumpur dan area Kelana Jaya. Hoho, mesti korang pening kan apa yang aku tulis. Berbelit ahhh. Kahkahkah xDD
 Hmm, aku pun tunggu laa barang dan surat sampai. Erm
Tunggu, tunggu, tunggu akhirnya sampai pun. Sampainya tadi barang dan surat tu. Hihi
Aku baru balik sekolah lepas tuu aku nampak sampul coklat yang terselit kat pagar rumah aku.
Aku pun mati kan motor lepas tuu turun daripada motor. Aku tengok surat untuk siapa.
Bila aku tengok nama aku, hoho, aku apa lagi tersenyum lebar kat situ. Kekeke :D
Amek surat tu lepas tuu terus duduk kat depan rumah kejap. Bukak sampul surat tu.
Aku bukak then kat dalam tu ada dua kertas yang berwarna oren. Err, maklum laaa warna favourite aku warna oren and and adik angkat aku ni saja nak kena kan aku tau. Dia suka usik aku. Haiyoo ~.~
Okay dah, sambung cerita aku yang tadi. Hrm, aku baca dua kertas oren. 
Alolo, sweet sangat ayat kat dalam tuu. Hehehe, sayang kau laaa adik ! Muahahaha xDD
Korang nak tahu ke apa isi surat tuu. Err, tak perlu tahu laa ea. Hanya aku sorang je yang tahu. 
Lepas tuu kan ada barang lagi kat dalam sampul. Heee, adik aku bagi rantai huruf dan keychain Domokun.
Hahaha, comel keychain Domokunnya. Nak tengok ? Hihi
Aku bagi gambar example ea.

Macam ni laaa kaychain Domokun. Hehehe, comel comel !


Aku paling suka kat rantai huruf tuu. Memang cantik gilaaa lahhh.
Rantai yang terukir laa nama aku Rina :)
Siap ada senyumnya lagi tuuu. Haish, ada ada jelaaa adik angkat tuuu. Adik manja ! hahaha :D
Korang nak tengok tak rantainya ? 
Hmm, tapi aku amek gambar siap dengan kertas oren yang menyerlah tuu, kaychain Domokun dan rantai huruf tuu sekali. Nak tengok ? Hihi, kejap ea.

Okay, ni laaa hadiahnya. Hehe, ada lagi satu kertas tapi aku tak amek gambar kertas tu.
Kertas lagi satu tuu special sangat. Kekeke :D


Tuuu rantai huruf yang adik angkat kesayangan aku bagi.
Isi kertas oren tuu sweet sangat. Terharuuu aku laaa. <3


Huhu, cantik kan rantai huruf tuuu.
Aku suka sangat kat rantai huruf tuuu. Hmm, adik, terima kasih tau bagi hadiah tuu.
Akak suka sangat sangat. Hoho, belum sampai birthday akak lagi adik dah bagi hadiah. Apelaaa. Huhu
Okay lah, sampai sini jelaaa post aku.
Dah takde cerita lagi dah. Stop sampai sini cerita aku kayyy.
Bubye, Assalammualaikum.



P/s : To my lovely adopted sister, thanks give me the present. I like it so much. I appreciate it.
Hehehe, love you adopted sister. Take care of yourself.


P/s : Tadi aku ngunjung dengan makcik aku. Huhhh, penat gilaaa siakkk. Cuaca panas woo harini.
Tengah panas panas macam tu ada pulak orang ushaa. Haish, aku tengah panas. 
Kang aku bagi kaki baru tauu. Dzzz -,-


P/s : Kesian ibu aku kena demam campak. Badan ibu aku panas then badan ibu aku gatal gatal. Hmm, Semoga ibu aku cepat sembuh. Dapat meraikan hari raya yang akan menjelang tidak lama lagi. Erm :'(




No comments: