We All :D Part 2

Cikgu Hairul Azhar. Cikgu Pratikal yang tidak lama lagi tidak mengajar kitaorang lagi. Sedih :'/


Bersama cikgu k-pop. Haha :))

Study group. Sempat pulak bergambar.


Hai Blogger ! Harini aku nak cerita kelas tambahan.
Kelas tambahan ni dah lama sebenarnya pada hari khamis. Tarikh 27.09.2012.
Err, sebelum tuu aku nak tanya korang dah baca post aku sebelum post ni. 
Kalau belum lagi. Meyh click sini. Hehe :D

Kelas tambahan start pukul 4.00 tapi aku pergi lewat sikit sebab tertido. Haha, teruk kan. :P
Hmm, sampai sekolah study macam biasa. Kitaorang belajar kat kelas budak form 3.
Kelas kitaorang budak belah petang guna. Hmm

Hoho, aku suka cikgu Azhar. Ehh, bukan suka cikgu azhar sebab hal lain.
Tapi aku suka cara dia mengajar kitaorang. Senang nak faham dan mudah. Hehe
Kelas kitaorang start pukul 4.00, habis kelas pukul 6.00.
Hoho, tapelah, berbaloi jugak kan dapat ilmu untuk masa hadapan. :)

Dzzz, okay lah. Aku taktahu nak cerita apa sebenarnya. 
Ini jee kot yang aku nak cerita. Sikit jee ceritanya. Hehe
Bosan kan cerita aku. Hmm, yee. Aku tahu membosan. Huhhh -,-

Sampai sini jelaa cerita aku. Nothing to story again.
Hoho, btw thanks yang sudi baca post aku. 
Bubye. Assalammualaikum :)




No comments: