Batu Pahat Mall ! :D

Ayu ! PEACE :D

Aku dengan ibu aku :))

Ayu dengan ibu aku :))



Akuuu xDD Comel kan ? HEHE :DD perasan !


So hai korang semua. Buat harini dah banyak post aku update. Hebatkan aku ? HAHA, banyak perasan betul lah aku ni :DD Okay, ni post yang ke-empat aku update. Yang ni aku nak cerita pasal aku pergi Bpmall dengan family aku. Aku pergi Bpmall pada 27.10.2012. Time tuu Raya Aidiladha. aku dengan family aku jalan jalan jee cuti tiga hari tuu. Best gilaa. HEHE :DD

Sampai je kat Bpmall ibu aku cakap yang aku nak cari hadiah untuk kawan kan. Aku cakap ha'ah. Ibu aku cakap haaa, pergi cari barang kawan dulu. Ibu nak cari baju untuk adik aku. So aku pun jalan lah dengan adik aku Ayu. Aku cari hadiah untuk birthday adik angkat aku yang tidak lama lagi akan tiba :)) 

Hmm, cari cari cari. Akhirnya jumpa. Err, nak tengok tak jamnya ? Nak ? Ehh, mana boleh. Suprise ohh untuk adik angkat kesayangan kita. HEHE xDD Dia nak jam warna OREN. Warna favourite kita tuu. Hee, jelly jelly :DD Tapelah, untuk hadiah dia. Kita belikan ea :)) Lepas beli hadiah dia tuu. Aku jalan jalan dengan adik aku lagi. Pusing pusing Bpmall. HEHE, tengah jalan jalan tuu tetibe aku teringat cermin mata yang aku nak beli selama ni and akhirnya tercapai jugak barang yang aku nak beli tuu. Hee, suka suka :D

Ohh, yee. Korang nak tengok tak cermin mata yang aku beli tuu. HAHA, korang boleh tengok gambar aku kat atas. Haa, tu lah cermin matanya. Ingatkan nak beli cermin mata tuu, dia punya reben nya warna oren sekali aku fikir fikir balik aku beli barang semua nak OREN so aku bali cermin mata ni reben nya warna merah lah. Tapelah, sekali skala jadi minah jiwang. LOL xDD

Hmm. Dah lah, aku taktahu nak cerita apa lagi. Otak aku seharian update post kat blog. Penat dah menaip jee. HEHE, nanti ada masa aku update post lagi ea. Kalau takde korang tunggu jelaa cerita aku akan datang. HAHA. Okaylah, sampai sini jelaa post aku. Terima kasih kerana anda sudi meluangkan masa anda untuk baca cerita saya ea. Bubye. Assalammualaikum :))









No comments: