Lepaking :D

Mia dengan Naqib


Naqib dengan Nana


Aku dengan Naqib*peace*

Assalammualaikum. Haiii haiii awak semua. Dah lama aku tak update blogger aku kan. Maklum lah aku rasa macam malas nak menaip lagi. Dah jarang on laman sosial so dah lame tak update blogger aku. Kesian blog aku terbiar jee. Tak dijaga. Mesti dahh bersawang dahh. Hahaha :D Choiiii x) Okeyy, gambar kat atas ni dah lame sebenarnya. Baru harini aku nak update baruu. Hoho, rinduu nak type pulak kat blog aku. Rinduu nak luahkan cerita pulak kat blog aku. Huhuhu ~.~ Blog, sorry eaa dah bertahun tahun saya tinggalkan awak. Awak jangan marah kat saya tau. Muehehe :'D Kayy, tak lawak :3 Cakap sendiri jeee :/

Actually, aku taktau dahh nak start bercerita macam mane. Adoiii, dah kekok pegang keyboard -,- Ishhh! Takpelaa, teruskan jugak laa. Memandangkan aku dah rinduu kat blog aku yang teramat sangat ni. Hmm, korang dah tengok gambar kat atas tuu? Kayy, bagus :) Kami comel kan dan kami handsome kan. Huahaha :D gurauu kayy gurauu. Jangan amek hati tauu ;) Gambar kat atas tuu kitaorang dah amek lame. Sebelom raya tuu punyee gambar.  Tarikh 29.7.2013. Haha, dah lame kann. Huhhh, taklah lama sangat. Baru baru ni jee. Okeyy, gambar tuu kitaorang amek time nak balek dari lepak. Aku and friend aku lepak. Nak tengok keputusan PLKN punye pasal. Hehe, excited sangat lahh tuu nak tauu jawapannya. Semua lepaking kat umah aku. Huhuu, ruih gilakk rumahh aku. Dah macam apee dahh. Geli perut aku asyik ketawa je. Haha :D

Diaorang datang rumah aku macam biasa lah kan. Dalam pukul 3.30 atau 4lebih baru datang. Huhu, dah faham sangat dah dengan perangai diaorang. Kawan aku sampai jee rumahh terus sebok tanye pasal PLKN.  Nak tauu sangat keputusan PLKN. Haha, aleh aleh tak dapat. Kawan aku sorang jee yang dapat. Hmm, kawan baik aku. Heee, untunglah Nana dapat PLKN. Sayang kau mokk sampai bile bile :')

Kitaorang check sorang sorang. Tengok dapat tak PLKN 2014. Hmm, check punye check sampai banyak kali tekan tapi tak dapat jugak. Haha, rasa happy gilakk kot tak dapat tapi macam ade rasa tak puas hati jugak. Tetibe sedih pulak tak dapat PLKN. Hmm, takpelaa belom ade rezeki lagi. Ni baru panggilan pertama. Belom panggilan kedua and ketiga. Tunggu jelaa jawapan akan datang :) Dah siap check PLKN tuu kitaorang borak2, ketawa2, amek gambar. Hahaha, macam apeee dah wehhh. Penat aku melayan karenah diaorang tapi best. Huhu :D Takpelaa, name ponn BFF kan. Hehe, sayang Bedah, Mia and terumatanya mokk aku Nana. Dia selalu ade time aku susah and senang. Kitaorang selalu share cerita sama sama. Gembira sama sama. Hehe, awak awak jangan jealous tauu. Muehehe :*

Kenangan yang aku tak boleh lupekan. Walaupun baru tahun ni aku rapat dengan Bedah and Mia tapi macam dah lama kitaorang rapat. Kayy, terharuuu gilakk :'D Ohh, yeee. Kitaorang ni tak bolehh berjauhkan sekejap. Macam belangkas taukk takk. Hahaha :D Dekat sikit asyik ketawa jee lepastuu asyik nak bergambar jeee. Maklum laa gilaaa bergambar. Hahaha :D Penat jugak kalau bergambar nii jee kann. Senyumm sampai ke telingaa. Hahaha, macam macam karenah adeee. Apa apa ponn aku happy dengan kawan aku yang sekarang. Budak kelas lelaki yang sporting. Budak perempuan yang suke bergembira. Berkongsi cerita bersama. Susah senang kita tanggung bersama. Semoga persahabatan kita sampai hujung nyawa dan takkan dilupekan :) Aminnnnn :')

Ehhh, okeylahhh. Sampai sini jelaaa cerita aku eaaa. Penat dah jari jemari aku ni menaip. Dah lama tak menaip macam nii laaa jadinya. Aduhhh, penat gilakkk. Dulu dalam sehari, aku selalu update blog sampai 3, 4, 5 cerita tapi sekarang 1 cerita nak bikin ponn aku dah penat. Huhu, sorry lahh kawan. Lain kali aku cerita lagi kayy kisah aku yang sebelom ni. Aku tauu aku dah lama tak bercerita kann. Kayy, faham. Haha*perasan* Okelahh. Babaiii :) Assalammualaikum


P/s : Aku dah tak berkawan dengan Balqis lagi sejak sebelom puasa dan sekarang dah raya still tak berkawan lagi. Lantak kauu lahh sanee. Kitaorang happy dengan life kita sekarang. 

P/s : Jadi manusia mulut tuu jaga sikit laaa. Asyik nak SAIKO orang jeee. Kau nak dapat dosee kann. Okeyy, baguslah. Teruskan lah dengan perangai kau tuu :)

P/s : Kau jangan ingat kau tuu bagus sangat laa. Kau ingat kau tuu cantik, kau tuu kaya. Sesuke hati kau jee nak mengutuk kami kan. Kitaorang DIAM jee, kau ponn naik kepala nak SAIKO kitaorang pulakk. Fuxkyou :/







1 comment:

Anonymous said...

balqis mane akak??
-adik aqis-