Dataran Yong Peng :D

Ayu dengan Ayit :D

Aku dengan Ayit. Okay, macam pasangan couple kan. Aku pendek ohh :))












Hai hai awak semua. Masuk ni dah post ketiga aku buat.
Banyak lagi cerita yang aku nak share kat blog kesayangan aku ni. kan blog ? Sayang kau blog. Btw, gambar ni diamekkan pada hari selasa. Tarikh 20.10.2012. Semua cerita aku dah lama kan. Sekarang baru nak cerita. Apelaaa kita ni kann xDD Tapelah, tak salahkan nak cerita balik. HEHE :D Gambar ni kat Dataran Yong Peng. Tempat tinggal orang yang kita sayang tapi aku dah takde pape dengan dia sebab masalah masalah tertentu. Secret ehhh :DD

Okay, teruskan cerita aku lagi. Family aku takde plan pun nak pegi mana mana. Time tengah makan tuu tetibe ibu aku cakap ''jom pegi dataran Yong peng''. Nak sangat pegi Dataran Yong Peng kan. Aku dengar ibu aku cakap macam tuu. Selebar lebarnya aku senyum and cakap yesss ! Akhirnya, pegi sana jugak. So, aku dengan family aku pegilah Dataran Yong Peng. Takde buat pape kat situ. Just suka suka je.

Hmm, sampai je kat Dataran Yong Peng. Aku teringat diaa ohh diaa. Time tuu kitaorang baru je putus hubungan yang kita dah takde pape and tetibe je pegi kat tempat dia tinggal. Aku akan teringat kenangan kita bersama. Bila aku teringat benda tuu hati aku tergerak nak message dia. Aku cakap yang aku kat tempat dia semua. Tak lama tuu dia datang. Hmm, kita cuma dapat tengok dari jauh jee. Aku rindu kat dia ohh diaa sangat sangat. Aku rindu macam kita yang dulu. Aku rindu suara dia tiap tiap malam diaa ohh diaa call aku then bergelak sakan. Aku sayang dia sangat sangat dan sampai sekarang aku tak boleh lupakan dia dan cari penganti yang baru. Biarlah dia jadi orang yang pertama dan yang terakhir buat aku selamaanya :')

Even aku cuma dapat tengok dia daripada jauh tapi aku happy sangat sangat. Sekurang kurangnya aku dapat tengok muka dia yang comel tuu. Dia tak handsome mana pun tapi dia comel and dia romantik tau. Dia jenis orang yang penyayang and so sweet laa dia tuu. HEHEHE :D Alhamdulilah dia sihat time tuu cuma badan dia semakin kurus lahh. Tuu yang aku pelik. Dia dah kurang makan ea. Hmm, sedih :'(

Ehh ehh, dah lah cerita pasal diaa ohh dia. Nanti ada orang yang jealous pulak kan. HAHA xDD
Lepas pegi Dataran Yong Peng ingat nak pergi Bandar Penggaram pulak. Sekali sampai jee Bandar Penggaram hujan pulak. Alahai, takde rezeki time tuu nak pegi Dataran Bandar Penggaram. Dah hujan taktahu nak buat apa jadi kami semua balik jelaa rumah. Jam menunjukkan time tuu pun dah lewat malam. Mata aku pun dah ngantuk. Tapi sampai je rumah aku belum tidur lagi. Aku layan twitter pulak. HEHE, adik kesayangan aku on twitter so dia tunggu aku on twitter. KEKEKE xDD Okaylah, sampai sini jelaa post aku awak awak semua. Ada lagi cerita baruu ni. Tunggu ea :)) Bubye. Assalammualaikum :))

No comments: