Cikgu Hairul Azhar Praktikal














Assalammualaikum anda semua. 
Okay, aku nak post pasal cikgu praktikal di sekolah kami. Namanya Hairul Azhar. 
Cikgu Hairul Azhar berasal dari kluang. Tarikh lahir dan tempat lahir kitaorang taktahu xDD
Teruskan cerita aku. Gambar diatas ni diamek pada hari jumaat. Tarikh 19.10.2012. 

Macam biasa time tuu kami tengah exam akhir tahun and cikgu Azhar pun dah habis pratikalnya dia SMKSM :(( Sedih ohhh. Hmm, so aku dengan kawan kawan aku dah plan nak amek gambar dengan cikgu Azhar sebelum cikgu pergi. Pagi pergi sekolah macam biasa terus pergi tapak perhimpunan dengar ceramah.
Lepas dengar ceramah, kitaorang masuk kelas then start exam macam biasa. 

Aku lupa pada hari jumaat lepas exam apa. HEHE, yang pasti balik sekolah tunggu cikgu kat dalam kelas then amek gambar dengan cikgu. Gambarnya ada kat atas semua tuu. HUHU, pelajar pelajar semua panggil cikgu Azhar ni K-pop sebab muka dia macam alah alah k-pop and cara dia macam k-pop jugak. HEHE :D

Hmm, pendekkan cerita. Aku dah taktahu nak cerita apa lagi ni. So akhirnya sekali kami nak cakap kat cikgu yang kami sayang cikgu sangat sangat. Kami tak pernah jumpa cikgu yang sporting seperti cikgu Hairul Azhar. Cikgu Hairul Azhar pernah belanja kitaorang aiskerim. Share share aiskerim dengan pelajar lelaki. Bagi pelajar perempuan gula gula. Buat kelas tambahan sama sama. Wahhh, banyakkan kenangan kami bersama cikgu Hairul Azhar. Kami takkan lupakan jasa baik cikgu Hairul Azhar :')

HEHE, korang terharuu tak dengar cikgu Hairul Azhar kami ? Terharu ? Okay, pegi amek tisu sekotak lap airmata tuu. KEKEKE :D Bila korang baca pasal ni mesti korang akan teringat zaman korang sekolah dulu kan. Kepada yang dah habis sekolah korang akan teringat kat cikgu cikgu korang yang awesome tuu. Kan kan :D HAHAHA xDD Jangan sedih tau kalau korang teringat zaman korang bersekolah dulu. SENYUM :)
Okaylah, sampai sini jelaa post aku. Thanks read my blog :))
Bubye. Assalammualaikum :))


No comments: