Hang out ! :D



Assalammualaikum anda semua. Sihat ? Alhamdulilah :D
Aku dah lama tak buat postkan. HAHA, rinduuu nak post kat blog kesayangan aku ni xD
Okay, harini aku nak buat post yang dah lama benda ni berlalu. Saja nak ungkit balik. HOHO :D
Act, gambar atas ni kitaorang keluar pada hari selasa lepas lepas xDD Tarikh 6.10.2012. HEHE :))

Mula mula tak plan lagi nak pergi mana then aku cadangkan kat diaorang pegi BPmall dulu.
Aku dah cakap macam tuu, kitaorang pun geraklah pegi BPmall. Ohh, yee. Aku dengan kawan kawan aku pegi bandar naik motor jee. HIHI, merempit ohhh. Ehh, takk. Kami bawak motor slow jee. Tipu je tuu :D
Sampai jee kat BPmall, kitaorang masuk mall kejap then terus masuk tandas. Diaorang nak bermake-up pulak. Huhh, bukan main lama diaorang bermake-up. Lama gilaaa aku tunggu berjam jam. Huhh, sabar jelaa. Lepas tunggu diaorang bermake-up kitaorang pegi jalan jalan situ cari barang yang perlu. Beli barang sikit jee. Tak banyak mana pun. Kawan kawan aku jalan tak tentu hala. Pening kepala aku.

Hmm, dah penat berjalan kat BPmall. Perut terasa lapar pulak. HEHE :D
Soo kitaorang dah plan tak makan kat BPmall tapi kat summit pulak. HOHO, bawak motor lagi pegi mall summit. Hmm, sampai je kat summit cari kedai makan. Cari cari cari akhirnya jumpa kedai makan.
Perut pun dah lapar gilaa. Makan kat kedai Mee Hoon Tom Yam. Sedap wehh lagi lagi tengah Tomyam tengah panas panas. Huyoo ! sedap sangat tuuu. Hmm, even aku tak pandai makan tomyam tapi makanlah jugak sikit sebab perut tengah lapar. HAHAHA xDD Time tengah makan tomyam tuu, kitaorang boleh bergambar lagi tau. KEKEKE :DD

Kami semua ! Lagi sorang tak masuk sebab amekkan gambar ni :))

Haaa, ni yang lagi sorang yang tolong amekkan gambar kitaorang tadi. Nur Atiqah :))


Aku dengan waniee. HEHE :))


Dah kenyang makan tomyam. Kitaorang jalan jalan lagi kat summit pulak. Time jalan jalan kat summit lagi lah aku pening. Semua berpecah dan aku sakit hati betul dengan kawan aku. Aku jalan dengan kawan aku lagi sorang. Yang lagi tiga orang mana entah. Jalan tak tentu pasal. Sakit jiwa aku dengan diaorang. Hmm, so aku jalan jalan dengan wanieee je. Tengah jalan jalan tuu tetibe salah seorang daripada kawan aku tiga orang tuu call. Diaorang cakap yang diaorang nak balik sebab salah seorang daripada tiga orang tuu pegi bandar tak cakap dengan mak bapak dia so diaorang kena balik. Tinggal aku dengan waniee berjalan.

Tinggal aku berdua jee tapi aku dengan waniee tetap teruskan jalan jalan jugak. Jalan jalan kat summit berdua jee. Err, tengah aku jalan jalan dengan wanie tetibe ada dua orang mamat mana entah ni. Macam penangih dadah ahhh. Sorang mamat ni cakap yang  kasut dia kena pijak dengan kawan dia. Aku dengar tapi aku buat taktahu jee. Teruskan jalan jalan jugak. Bilaa aku jalan jalan tetibe mamat tuu pegi sebelah aku. Dekat dekat aku pulak then cakap siapa nama aku semua. Heee, aku apa lagi marah lah kat situ. Aku cakap ''jangan dekat dekat dengan aku lah !'' Mamat tuu terus blaaa. Ish, benci betul aku*menjeling*

Aku dengan wanie dah penat berjalan kat summit jadi kitaorang keluar daripada summit lepastuu nak pegi Tasik Y pulak. HEHE, aku yang ajak waniee pegi Tasik Y. Sebab apa ? Sebab aku nak something kat situ. Nak tahu ke ? Tak perlu tahu lah. Biar aku dengan kawan aku je yang tahu. HEHE xP
Jalan jalan tasik Y. Kitaorang jalan jalan jee beli keropok lekor kat situ then snap picture. LOL, dah macam apa dah kat situ. Nasib baik time tuu belum ramai orang lagi :DD

Waniee :))

Aku dengan waniee :))

PEACE ! >,<

Buat muka ohh. Comel kan ? Kayy, perasan :D

Hang pandang tuu. Huhh, entah laah -,-''



Okay, aku aku :D


HEHE, dah puas bergambar kat Tasik Y. Kitaorang ingat nak balik tapi belum lagi. Wanie ajak pegi Bpmall balik. Dia nak beli big apple untuk pakwe dia. Hang tahu tak big apple apa ? Alaaa, yang macam donut lembut tuu lah. Sedap donut tuu tau :)) So, kitaorang pun pegilah Bpmall balik beli big apple tuu. Dah beli big apple. Kitaorang terus balik. Akhirnya, balik pun. Penat dah aku seharian jalan jalan bawak motor. HIHI :D
Okaylah, sampai sini jelaa post aku. Terima kasih membaca ea :))
Bubye. Assalammualaikum :))




No comments: