1 Syawal

My big family :)

Halaman rumah nenek kesayanganku :*

Girl :)


Ayu dengan ibu..

Ayu, acu and ibu.

Acu and ibu.
Adik beradik kayy :)

Aku dengan acu. Hewhew :D

Aku dengan Ayit.
Err, kayy aku sedar aku pendek. 
Tak galah macam ayit. Huhhh :/

Anak anak dara yang masih belum berkahwin. Haha :D


Baju biru tuu angah :)

Ayit :) 
Halaman rumah mak mertua cikwa :)

Girl girl :D

PEACE YOO!

Adik beradik belah ibu aku. 
Anak lelaki sorang je yang pakai baju ungu tu.
Mata sepet ikot arwah atok aku. Hihi :)

Seharum bunga. Cehhh! Haktuihh!
Ayit memang tinggi even aku dah pakai kasut tumit :3

Raden Farisha Irwayu a.k.a Ayu.
Adik aku yang ketiga. Dia agak simple :)

Aby, ibu dengan ayu. 
Haha, dalam kereta boleh amek gambar lagi. Hehe :D


P/s : Actually, jari jemari aku dah malas nak menaip panjang panjang so aku just upload gambar je. Huhu


No comments: